Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av jennianne - 1 augusti 2009 22:04


Förresten känner mig jätteduktig idag! hahah.

Min trisslott har hängt på kylskåpet i typ ett halvår, och sista inlä'mningstiden var idag haha :D Så jag bara kom på det när det var 5 min kvar på min rast att jag hade den i plånboken haha :D Så jag sprang-gick till pressbyrån för att lösa in den, hon kollade skumt, o trodde det va den 2:a idag haha , trodde hon kunde lura mig! hihi, jag bara, ja jag e ute i sista minuten haha :D 

O ja.. jag tog pengarna, 50 spänn, kan man köpa mycket för ^^

Av jennianne - 1 augusti 2009 21:50


Har eg. inget o skriva haha :D Men har inget o göra heller så .. Smsade precis med Anne, o hon hade inget heller o göra o sa att då kunde vi ju gått ut :) O ja, det kunde vi om jag inte börjat kl 9 imorron :( Pallar inte jobba så tidigt bakis, sen att jag ska jobba till stängning gör ju inte det hela bättre haha :) Så kommer nog tacka mig själv iaf imon :)

Igår jobbade jag 11-20.30 o det va en helvetesdag rent ut sagt haha, fast tiden gick rätt snabbt ändå, det mesta tog slut så det var bara jobbigt , o idag fick vi så mycket varor så vi inte visste var vi skulle göra av dem haha :D Men men bättre det än inget! :)


Jag hade stängning med Sandra o Sandra, så stängningen blev skitbra :) Enligt chefen med woohoo ;D När vi slutat så frågade Sandra mig om jag ville hänga med henne hem o käka kycklingsallad o kolla disney med levande ljus! hahha :D O jag va skittrött, så jag orkade verkligen inte så sa jag det till henne, men hon fortsatte tjata, o till sist kom hundögonen haha! Det gick inte, det fick bli kycklingsallad hos sandra! haha :D Gillar inte spontana grejer, vill helst ha allt planerat innan, så jag kände mig jävligt dissig mot sandra men shit vad trött jag va! Så.. förlåt <3 Men ja.. hon följde med mig hem o hämtade upp myskläder o linsgrejer sen körde vi hem till henne o beställde kycklingsalladen o hämtade upp den o satte oss o åt framför mulan, jag käkade asfort , vilket innebar ont i magen o illamående.. fyfan, bara la mig ner i hennes soffa, så skönt det va!


Sen bäddade vi ner oss, o när mulan va slut kollade vi på björnbröder som vi båda somnade ifrån, men jag vaknade som vanligt av att dvdn gick om o om igen där man ska välja i menyn haha, sjukt jobbigt, så jag tog fjärrkontrollen som sandra snällt lagt upp bredvid mig o stängde va den helt enkelt haha :) 


Nu när jag kom hem från jobb idag tänkte jag gå ut o gå, men ja.. såklart blev det inte :/ haha, istället blev det 1,5 timmes wii active brände mer än 200 kalorier fiiifaaan hahah ;D Träningsvärken imon ja! 

Nu har jag så tråkigt som man kan ha! Blir film o sen sova! Längtar som fan till på tisdag , då e jag äntligen ledig en dag efter att ha jobbat 9 i rad! Trodde inte det skulle kännas så mycket men jo.. det gör det! 


Baaai .

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards