Direktlänk till inlägg 26 juli 2009

HBG-festival .

Av jennianne - 26 juli 2009 20:05


Jadu, jag vet inte var jag ska börja haha :)

Igår blev det helsingborgsfestivalen med Linda, blev aldrig att vi träffade Sandra , men var nog lika bra.. hon hade nog roligare med sina kompisar :) men saknade henne som fan!

Jag o Linda förfestade hos henne, och det var planerat att vi skulle komma hem på nått sätt o sen sova hos henne. När vi kom till hbg-festivalen gick vi o mötte Lindas "ragg" på Dickens, o jag var inte riktigt på g med det haha, för när vi väl kom in på Dickens så var där bara typ gamlingar, o sen fanns där ingen plats o sitta på med deras gäng, plus att det tog 100 år innan dem ens hälsade på mig haha, så kände mig inte SÅ välkommen precis, så jag sa till Linda att jag skulle försöka leta upp Sandra o Anton, så där gick jag själv ute i ösregn, sjyyst! :D Jag ringde till Sandra och hon va med simon + alla andra så jag ville inte störa där, + att jag redan sagt till Anton att vi skulle mötas nånstans, så jag gick o ställde mig i en lång jävla tivolikö, o försökte smsa, men messen kom inte fram, sjukt störigt.. precis innan jag kände att nån ryckte tag i armen så såg jag ett mess från Anton "haha kommer nog aldrig hitta dig, var är du?" hahha, jag bara undrar hurfan han kunde se mig i den feta kön haha, men ja.. jag hoppade ur den, o vi gick typ, smsade med Linda om var hon var nånstans, o sen tog jag o Anton varsin äcklig öl i öltältet haha :D Vid hampan bestämde vi att vi skulle möta Linda, där kom hon med hela hans gäng, o frågade om hon fick sova över hos honom.. första tanken va nog.. "men jag då!?" hahha, men samtidigt ville jag inte förstöra för henne, så jag gick klart med på det.. Lindas syrra och hennes kompisar skulle tydligen ta en taxi o sova hos Linda så då kunde jag åkt med, men hon svarade aldrig när jag ringde så jag kände hur min panik bara steg o steg ... ville lixom inte betala en taxi till ä-holm helt sj, ganska dyrt :S Sen e det sjukt läskigt med. Sen kom Anton med "du kan ju alltid sova hos mig om du vill?" O jag bara sken upp, kan jag verkligen det? hahha :D det va skönt, bara det att mina linsgrejer låg kvar hos linda.. så fick nanna med linserna på , mycket mysigt dagen efter ^^ Sen fick jag ringa mina föräldrar vid 8, o fråga om dem kunde hämta mig i hbg istället för ä-holm haha, snälla som dem är <3


O jag o Anton hade skitkul som vanligt! Körde sidopussar pga munsåret haha :D Sen testade vi även med plåster haha, han tog ett o jag två? hahah, inte så najs haha :D Men nu e det snart borta iaf :) När vi har träffats har vi alltid legat o kollat upp i taket o frågat en massa frågor om varandra, så har jag en fråga som jag inte kommer ihåg haha, har verkligen ingen aning :) Så sa han att han hade en och blev tyst ett tag, jag bara.. ja, men vilken dådå? :) Han bara, e vi ihop? Jag bara ehm ja, det tycker jag hahha, svår fråga , men jag tycker om han jättemycket :) Sen låg vi kvar i sängen tills det va dags för min pappa o hämta mig. Blev en rolig kväll ändå, o det va jääättesnällt att jag fick sova hos honom haha :D vet fan inte vad jag skulle gjort, jag hade säkert gått hem lr nått, får lätt sånna ideer när jag druckit haha :D

Imorron jobbar jag 11-20 efter det blir det nog att jag åker hem till Anton, fresh! :D


Ne, dags o duscha!

Bye! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennianne - 17 augusti 2009 23:02

  Jag hade skittråkigt, så det blev en ny blogg iaf haha, vi får väl se hur länge jag pallar, den har redan retat upp mig som fan haha :D   http://jenniannegustavsson.blogspot.com/    Puss! ...

Av jennianne - 17 augusti 2009 21:12

  Jag borde byta blogg ... Frågan e bara om man pallar haha, men jag vill ju gärna kunna lägga in lite fräsiga bilder här med ju :D Hmm.. får ta en liten funderare :) Vilken blogg e bäst lixom? hm.   Igår träffade jag Anton igen, vi hyrde the curse o...

Av jennianne - 14 augusti 2009 19:01

  Ingen aning om vad jag ska skriva om men det kommer väl :) Anton e så sjukt söt, han kom till mig igår så hade han något bakom ryggen, så sa han.. jag har något till dig med hans söta stora leende :D Så tog han fram en rosa ros! jag smälte haha :D ...

Av jennianne - 10 augusti 2009 17:23

  Igår blev det att jag och elizabeth åkte till gröningen och bara mös, o ja,, jag bättrade på bonnabrännan hahha, jag hade ingen vetskap om att elizabeth skulle ha med bikini o sola hhaha, så ja.. nu ser det ännu värre ut, men det bjuder jag på ^^ V...

...

Av jennianne - 8 augusti 2009 15:53

  Igår då, jag jobbade 16-20.30 .. stängningen gjorde vi snabbt som fan, vilket märktes dagen efter hörde jag haha, undrar om dem hittade pommesspaden :O Hoppas på det!  När jag skulle ta läsk till en gäst så såg jag en geting och gjorde felet att vi...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards