Direktlänk till inlägg 20 juli 2009

:O

Av jennianne - 20 juli 2009 12:02


Nu skriver jag för att jag inte har ett skit o göra! haha :D

Börjar inte jobba förren kl 16 .. så sitter i pyjamas o e lagom snygg med min läpp :D Att den aldrig kan gå bort :( Jag o Anton skulle träffats igår men jag ville inte pga läppen haha :D Men jag gick med på att vi skulle på bio imon o se ice age :D Han vill eg inte se den men jag mutade honom för ett tag sen haha :D Så känner mig inte så elak + att det va hans ide , vill eg inte visa mig för nån, för det ser riktigt äckligt ut asså uh.


Fyfan vad skönt när det väl e borta! Jag ska aldrig ta mina läppar för givet, ALDRIG! haha :D

Måste iväg o köpa fler plåster med, innan man fick till det fint på läppen gick där kanske 3 st! hahha, av 100 har jag typ 4 kvar :O hahah, men det e ju jag i ett nötskal osså, jag ska alltid ha så jäkla bråttom! Men ja.. det e bara o vänta för mig .. sviiiiider!


Fyfan nästa månad måste jag leva snålt! Lr ja.. spara lite av pengarna haha, börjar dra ihop sig lite till bartenderkusen i Thailand, o jag har ändå 20 000 kvar o betala när jag e där nere haha :D Sen ska jag helst ha 10 000 ca till fickpengar . så ja.. 30 000 yeeeah hahaha :D så, nu e det slut med onödigt spenderande, nu e det spara, spara, spara! tråk, tråk, tråk!

Kommer gå skiiiitbra :O Noooot . 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennianne - 17 augusti 2009 23:02

  Jag hade skittråkigt, så det blev en ny blogg iaf haha, vi får väl se hur länge jag pallar, den har redan retat upp mig som fan haha :D   http://jenniannegustavsson.blogspot.com/    Puss! ...

Av jennianne - 17 augusti 2009 21:12

  Jag borde byta blogg ... Frågan e bara om man pallar haha, men jag vill ju gärna kunna lägga in lite fräsiga bilder här med ju :D Hmm.. får ta en liten funderare :) Vilken blogg e bäst lixom? hm.   Igår träffade jag Anton igen, vi hyrde the curse o...

Av jennianne - 14 augusti 2009 19:01

  Ingen aning om vad jag ska skriva om men det kommer väl :) Anton e så sjukt söt, han kom till mig igår så hade han något bakom ryggen, så sa han.. jag har något till dig med hans söta stora leende :D Så tog han fram en rosa ros! jag smälte haha :D ...

Av jennianne - 10 augusti 2009 17:23

  Igår blev det att jag och elizabeth åkte till gröningen och bara mös, o ja,, jag bättrade på bonnabrännan hahha, jag hade ingen vetskap om att elizabeth skulle ha med bikini o sola hhaha, så ja.. nu ser det ännu värre ut, men det bjuder jag på ^^ V...

...

Av jennianne - 8 augusti 2009 15:53

  Igår då, jag jobbade 16-20.30 .. stängningen gjorde vi snabbt som fan, vilket märktes dagen efter hörde jag haha, undrar om dem hittade pommesspaden :O Hoppas på det!  När jag skulle ta läsk till en gäst så såg jag en geting och gjorde felet att vi...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards