Alla inlägg under maj 2009

Av jennianne - 31 maj 2009 20:52


Igår blev det att jag gick ut med Carolina , jag mötte upp henne vid knutan kl 22 med hennes heta arbetskläder :D Tycker dem e assnygga =), så stack vi o handlade cheesburgare till henne o åkte hem till henne för att börja förfesta, vi fick ju nästan stressdricka, men eftersom jag drack vin slank det ner ganska lätt haha :) Man blir ju inte mätt på samma vis som när man dricker cider :) Iaf så blev det senare o senare, vi upptäckte att vi inte hann med den bussen som vi skulle så vi fick ta den 10 min över 1 istället haha, assent!  Men vi kom dit där iaf, träffade på anton o marcus så stod mest o snackade med dem vid baren haha, jag va sjukt full, så skulle en gammal klasskompis hälsa på mig, o jag bara typ ramlade mot honom haha, har bilden i huvudet hahah, han bara ojoj! o jag bara står där o ser helt förundrad ut hahaha! sen när han skulle snacka med mig så härmade jag allt han sa hahah, han måste trott jag va knäpp, liiite smått pinsamt, men vafan, skit i de! hahaha :D

När det va dags o gå hem fick vi gå med marcus o hämta hans jacka för han hade lämnat in den på cardinal, sen sa vi hejdå till honom där o jag o carolina va hungriga, så vi gick till Amadeus, o köpte varsin pizza! haha, vi e så tröga, vi kunde inte dela heller utan vi skulle ha varsin , klockan va typ halv 6 ^^ 

Iaf pizzorna skulle ta 20 min, o vi försökte få en taxichaufför att stanna o vänta, men han ville inte haha, taskigt värre! När vi fått pizzorna började vi gå mot knutan, då kom där några killar som sa: hoppas ni inte ska käka den där vitlökssåsen! Vi bara jooo, dem nej, gör det inte, har ni inte hört vad dem gör med den? Vi bara haha jo :P Sjukt god e den haha ;D Enligt vissa så har dem tydligen deras utlösning i den.. men ja.. jag tror ju inte riktigt på det haha ;D Iaf..sen kom där en svarttaxi, o vi bara ne vi har inga kontanter på oss, han bara: har ni inga kontanter? sen körde han snabbt som fan haha, det e altså så man ska säga! :D

Iaf vi fick våra pizzor till slut o fick världens läskigaste chaufför... vi hade antagligen sagt att jag skulle sova på hennes soffa, (minns inte så mycket) o.O så han bara, aja hon kommer nog o kryper ner i din säng när hon fryser, så höll han på så hela vägen.. vad ville han få ut av det? haha :D Vi bara, nej det gör hon/jag inte ^^

Till slut äntligen hemma, käkade fan upp hela pizzan o.O lite ångest man hade idag haha, osså rapade man upp sån äcklig pizzadoft uuhh, Vi bestämde oss för att sticka o handla en blomma till mamma, så vi gick typ halv 11, eftersom mamma skulle hämta mig halv 12. När vi gick va det asvarmt! Vi va riktigt törstiga oxå så vi bestämde oss för att dra inom affären o köpa varsin ramlösa, så kall o go den va! MUMS.

Hittade iaf en riktigt fräck blomma ;D Mammas reaktion: Den va jättefin, men vad e det för nått? hahahhaha! Va typ en cylinderformad i glas som där va sand o massa växter som stack upp ur sanden haha o sen en sten oxå haha ;D Jag tyckte den va cool iaf ;D


Sen kom mina föräldrar o hämtade mig + min bil, så snällt <3 Jag åkte med mamma hem eftersom jag va tvungen o göra vid mig lite kunde ju inte åka till mormor o se ut som värsta vraket :) så jag sminkade över mitt smink lite o sen va det dags o dra, vi mötte upp pappa utanför mammas jobb eftersom mamma skulle jobba vid kvart i 4, o hon va tvungen o komma hem sen :) Sen åkte vi öppet till mormor weeeiii! Jag kan ju säga att det inte va lönt o fixa frillan iaf! fyfan vad det blåste, va tvungen o blunda för det blev helt torrt i ögonen, så jag råkade somna där ett tag haha, mamma bara: ska vi fälla upp taket? du ser lidande ut! ;D hahaha, jag bara ne, jag sover, det e skönt för min hårbotten haha ;D Men det va det, riktigt kallt o gott :D

Väl hos mormor, blev det smörgåstårta, sen kaffe o tårta, mättigt som fan! Efter det skulle jag o pappa lämna av mamma vid hennes jobb, o jag o pappa skulle till farmor o farfar o käka meeer! uuhh, när vi kom dit där blev det kaffe o kakor, jag trodde jag skulle dö, o sa nejtack, men farmor envisades o sa att bullarna va nybakta o när hon har stått o slitit så kan man ju inte säga nej.. så jag tog en, när jag ätit upp den, som va riktigt god :D Så säger hon, men du ska väl ha tårta oxå.. jag bara,, ehm jag vet inte om jag orkar.. hon bara, jooodå en liten bit kan du ta! jag bara uhmm.. okej då, så jag tog en liten bit , sen sa hon : ja, du får givetvis ta en stor bit oxå! hahah :D

Efter det, blev det mer maaat, med mackor o köttbullar typ, jag trodde verkligen jag skulle dö! jag o pappa bara kollade på varandra o såg helt illamående ut hahaha! farmor bara, nu får du ta mer! jag bara NEJTACK! hahhaa shiiiet! När vi kom hem sen , det första pappa sa: e du hungrig? hahahaha!

Nu bara sitter man här o förslöar sig... tänkte gå ut o gå innan, men jag e fan slöööö haha, o nu e det försent! börjar ju bli läskigt ute nu ju :P

Farfar e så gullig asså! Han bara gick ut på balkongen o hälsade på alla som gick förbi =) Så pratade han o skrattade som fan med deras grannar som inte kan svenska hahahhaha! SÖÖÖT!

Ja, mormor o farmor oxååå <3


Nu ska jag ta ut mina linser, eftersom dem klibbar som fan!

Sen blir det nog fan sängen, det e segt asså o.O


Pusshaj.



?

Av jennianne - 29 maj 2009 22:14


Så va jag ledig nu i 2 dagar då :)

Mycket skönt!

Tog den första sprutan för hepatit igår, o sen dess har jag känt mig helt hängig o trött ... undrar om det inte va sömnmedel hon gav mig haha , Hon va så taskig, det första hon sa va att det kunde spänna lite eftersom hon tryckte in den i muskeln i armen! Fatta läskigt o sitta o höra på det ahhah, men det va inte så farligt som jag målat upp det :D Sprutan va jätteliten och gick jättesnabbt :)

Så nu blir nästa i början av juli nångång,  fan bara en spruta kostar 575 spänn o.O Men ja.. vill man va frisk så ^^ Men ja... känns lite just nu när jag blitt av med 710 spänn på typ ingenting, men jag börjar vänja mig nu iaf , dem på jobb tycker jag ska gå till polisen, men vafan det pallar jag inte :S Jag har iaf lärt mig av läxan, lita aldrig på folk!


Idag va en rätt sjuk dag, gjorde asmycke fel hahaha, det roligaste va nog när jag satte dem stora muggarna där dem små ska va hahaha, sara bara, vad gör du jennianne? hahahhahaha! OJ! ^^

helt i mina egna tankar ^^ 

Emilia bara, jag flyttar tillbaka dem till dig jennianne hahahhaa! Jag bara, ja gör det ^^

Emilia va så snäll att hon lät mig gå kl 20 när jag eg skulle jobbat en halvtimme till, men hon såg väl hur trött o seg jag va :) Hon o Sandra stänger ändå bäst :)

Imorron blir det fest !! :) Ska bli så gott, blir kanske förfest hos hennes bror o sen drar dem in i landskrona o vi till hbg :)  Sen nannar jag över hos sandra o följer med henne till jobb, där jag ska köpa en mycket fin blomma till mamma innan hon kommer o hämtar mig halv 12 :) Sen blir det att åka till mormor :)   Mys=)


Asså jag e riktigt jävla trött, blir linser av .. borsta tänderna o sen sova, tror inte ens jag kommer hinna sätta igång en film haha :) jisses. Nått skumt e det med mig iaf o.O


Natti Pussss!


Av jennianne - 27 maj 2009 13:33


Shit asså, så här lurad har jag faktiskt aldrig blivit på tradera..

Jag budade på en ny ipod eftersom min gamla har krångel med batteriet..

Och jag vann den , ni ska få se bilden hon la ut nedan, sen ska ni oxå få se en bild av det jag fick! Hon skrev lixom ingenting om att den skulle va repig lr att den inte skulle innehålla hörlurar eller laddare! Sen att play o. pause inte funkar på den heller! Det enda hon skrev som va korrekt va att den va på 4 gig!

Det va inte ens samma modell som på bilden! Grr.

Har skrivit ett mail till henne att jag vill ha pengarna tillbaka, va ändå 710 spänn! Men lätt att hon inte svarar, så jag funderar på om jag ska fråga pappa om han kan ringa upp o skälla isf :D Han e så jävla bra på det ;D Men ja.. vi får se, väntar med att skriva negativt omdöme, eftersom jag känner att hon har rätt att försvara sig innan, lr ja.. heter det så? haha :D Men fyfan, smått irriterande!


Denna bilden är hur den skulle sett ut enligt henne .

Och nästa är hur jag fick den, skillnad?






Av jennianne - 26 maj 2009 21:16


Så.. detta va min lediga dag, den tillbringade jag med Carolina i stan <3

Båda två va ashungriga, men vi fastnade i några affärer först =) Sen blev problemet vad vi va sugna på o käka, o vi båda har jäkligt svårt att bestämma oss =) Stod mellan mcdonalds, ofta ^^ o city wok, va asmycke folk på donken, så vi stod nog en kvart o dividerade om vi skulle ställa oss eller ej, men det blev city wok iaf :) Vi kom dit, kom på att dem inte tog kort.. vi bara SUCK.

Så vi fick gå o ta ut pengar. Gick förbi Harrys, o sa att vi kunde kanske käkat där, bara att det va lite dyrare, men det sket vi i bara vi fick mat haha :D Så vi satte oss ner, men ingen kom o servade oss, vi bara, hmm.. vi har inte tid o sitta här haha :) Carolina skulle möta sin mamma halv 6, o min bil gick ut halv 5, så vi stack därifrån tog ut pengar o stack till woken igen :) På väg dit kom Carolina på att hon hade en hundralapp ute haha, jag bara ja.. då har du 3 ;P Vi beställde båda två friterad kyckling, jag i currysås o hon i jordnöt :D GOOOTT!

bara det att man fick verkligen ingen ro, satt nårra kineser o bara glodde ut oss hela tiden! värsta jobbigt! men jag käkade som vanligt haha , varför ska dem förstöra för mig? =) 


Efter maten gick vi o flyttade min bil till knutan istället, sen gick vi in på Vila, hittade en skitsnygg klänning, kostade 500 o jag köpte den.. men när jag kom hem gillade jag inte den alls haha, så får åka o byta den nu snart nångång :P

Efter det blev det H&M en snabb sväng :) Vi hittade ett jättefint linne , o det e jag jättenöjd med :D Sen hittade Carolina även en het bikini :D wiiii =)

Sen va det dags för mig att dra hemåt :)

När jag kom hem, satte jag mig vid datorn ett tag, o bestämde mig för att gå ut o gå en timme :) När jag kom in igen , så satte jag igång med min dammsugning som jag lovade mamma i morse :D  Så nu e här fräscht o fint :)


Funderar på att ta en macka lr nått.. börjar bli smått hungrig..  :)



Pusshaaaaj.

Av jennianne - 25 maj 2009 00:00


Nu e det LÖÖÖÖN !! <3

:D

Av jennianne - 24 maj 2009 22:44


Igår blev det en lugn lördag med film hos mig med min sandra <3 I mitten av filmen bestämde vi oss för att gå ut o gå :D Klockan var 21 typ, o det hade börjat skymma, när vi kom halvvägs, började vi inbilla oss saker haha! Sandra såg en vit dimma och att det stod nån där.. jag stannade upp o försökte kolla, men jag såg inget, vet innerst inne att det inte finns sånt.. men rätt som det är, så hör vi nått som låter som ett skrik, men ändå inte haha :D Osså blev det sån rök när man andades ut, som om det va kallt, men det va ju inte kallt.. o när det kommer rök så bevisar det att det e spöken i närheten ^^ Så vi skrek båda två o började gå snabbare tillbaka haha, sandra bara "Nu vänder jag!" ahahha <3 Så gick vi.. o sandra kollade bakåt hela tiden, så sa jag till henne att hon inte fick göra så för det e ju asläskigt hahah, men sen va det jag som gick o kollade bakåt, o då fick inte jag heller haha :) O båda va så jävla pissnödiga, så vi trodde verkligen att det skulle komma i byxan! hahaha. När vi kom en liten bit så såg vi nått mitt på åkern, jag bara, där e nått.. e det en människa? Sandra bara, nej säg inte så! Men jag kunde inte låta bli o kolla på det, allt va så svart :S Sandra va hela tiden inne på att det va en postlåda! hahah, jag bara kan ju inte va en postlåda mitt på åkern! hon bara ne, men jag tror det e det haha <3

Det visade sig att det va en buske. HAHAHA.


När vi kom ut på stora vägen trodde vi att vi va säkra... men rätt som det e så skriker sandra till som fan o jag skriker efter, hon hade kollat snabbt åt sidan så va där ett träd där som hon hade sett snabbt så det liknade en människa hahaha, vi bara stod kvar där på vägen o försökte hålla kisset inne hahahha! O samtidigt skrattade vi som fan, va inte lätt asså haha :)

Nästan hemma.. vänder jag mig om o ser en cyklist! Jag skrek som fan o sandra skrek efter o började hoppa runt mig hahahha jag bara hukade mig ner o höll på o dö av både rädsla o kramp hahhaha , o cyklisten bara skrattade hahah, men hon såg riktigt jävla läskig ut, precis när vi snackat klart om spökena oxå! haha bra timing! :P

shiiiiiet asså.. när vi kom hem så kollade vi färdigt på filmen o la oss o snackade lite :D Blev spöken haha, hon tror det spökar i mitt hus, så hon e skiträdd haha, o hotade att hon skulle ha lampan tänd hela natten, jag bara, men jag kan inte sova när det e ljust.. hon bara, det skiter jag i! hahah, o jag bara, jag får väl släcka den sen då när du somnat! Men ja.. jag tror jag somnade först till o med hahah :D

Men jag sov riktigt gott asså :)

På jobb idag va det helt okej... men rätt tråkigt , som alltid :) Men sandra jobbade oxå ju =) 


När jag kom hem hade mamma gjort pannkakor !! <3 Vi har aldrig pannkakor här hemma eftersom mamma hatar o göra dem o ingen annan pallar heller haha :D Så jag blev lite paff , mamma bara, ja.. jag har ju stått o gjort dem o pappa har bara suttit på en stol o vaktat så dem inte blev fel haha, osså när jag såg stolen vid spisen höll jag på o dö av skratt! hahaha trodde ju att hon skämtade men ne,, hahahahah sött! <3

Sen skulle jag ut o gå, o ville ha mamma med mig, hon va skeptisk som alltid, men kände sig tvingad haha, precis när vi skulle gå ut ringde min moster, o ja... jag väntade en halvtimme på henne, sen höll det på o bli försent så hon slapp o jag gick! hahah :D När jag gick va där massa myggor! Fyfan.. det värsta med sommaren!

Inte nog med det så kom där en fluga insurrandes rakt in i min näsa! Vafan!! E det inte munnen så e det fan näsan! Dem vill dö hos mig ^^

Riktigt äckligt! När jag gick där vi gick igår, så såg jag att där fanns hästar.. kan ha varit det skriket vi hörde , men man vet ju aldrig!  BRR.


Uuuhh.

Posshaj! 

Av jennianne - 21 maj 2009 22:22


Sånt ja, har man precis kommit hem från Farmor, höll på o trötta ihjäl , somnade till o med i bilen dit, vaknade av min egna snarkning haha, va som tur det ingen som hörde haha :) Men va tvungen o fråga ^^

Fan som jag käkade o.O Till o med så mamma sa, fan vad du käkar! Jag bara, ja, men man måste ju passa på :D 

Lever fan nästan bara på fruktsallad annars haha :)

Jag o en på jobb hade satt upp ett mål för idag att vi skulle ha gått ner 1 kg, Rasha hade inte vägt sig , o jag hade gått upp haha, men vi kom överrens om att man alltid gjorde det i början, förhoppningsvis haha :)

Det roliga va att när jag slutat så väntade jag på att sandra skulle få rast , så va vi på coop o köpte dricka o sen när vi kom tillbaka satte jag mig på kontoret så kom Rasha in med ett paket hot wings, hon bara: Fan oxå! Jag trodde du hade gått! hahahah :D Jag bara asså det e lugnt jag tänker oxå synda, Sandra hade gjort sin specialburgare, sjukt god <3 Sen tänkte jag att jag ändå skulle till Farmor sen, o visste hur mycke kakor o skit jag skulle käka, så detta fick bli min synddag! Imorron blir det fruktsallad o promenader! haha :D Ja, osså idag när jag skulle käka min fruktsallad på jobb, så vet jag inte riktigt vad som hände, men min matlåda bara flyttades längre o längre ut mot kanten, till sist ramlade den ner hahaha, o halva min fruktsallad hamnade på golvet :/ Min tanke: FAAAN! Men jag snabbt som fan hittade sopgrejjen o sopade upp det innan nån skulle se hahha :D Sen käkade jag upp resten som va kvar i min lilla låda, mumsigt haha :D Ska va jag till en sån sak! Man märker väl förfan när det börjar flytta sig utåt? hahah aja.

Idag va det sjukt segt på jobb, ville bara hem hela tiden, o massa otrevligt folk, GRR. Får man en sån e det riktigt svårt o va trevlig tillbaka :P 


Men men :) Nu blir det snart sängen, nån film lr nått .. börjar inte förren 10.30 imon :) Riktigt gött, men jag vill inte ha lördag .. 9-18.30 :/ Bajs. 


Byye.

.

Av jennianne - 20 maj 2009 00:44


Shiiiiet vad jag e kass på o skriva nu då! 

Men jag pallar verkligen inte skriva just nu haha :) Har precis kommit hem från käk o gående i stan med sandra, MYS <3


Natti . 

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards