Alla inlägg under oktober 2008

:)

Av jennianne - 30 oktober 2008 14:08


Mycke, mycke som händer nu... tycker jag iaf, inte van vid sånt här roligt haha :D 

Iaf, jobb snart, ska stå i kassan med min sandra <3 Sen efter det ska vi på bio med Linda, High School Musical 3 ;) 

O imorron, ska jag till väla tidigt för att köpa sprit med Sandra, så det nu inte blir som i helgen haha! NU ska vi va väl förberedda ;P Efter det blir det jobb för oss båda, sen hänger jag med henne hem o fördricker lite, sen drar vi ut :D

Sen på lördagen blir det jobb, o sen parti igen iihhh :D O sen ledig på sön <3 Välbehövt säkert haha, fan vad jag ska sova!


Jag måste städa.. 


Blö.



Av jennianne - 29 oktober 2008 22:31


Silka missförstånd det kan bli på 2 dagar! 

Tänkte bara berätta det ;)

Men jag o kenny åkte iväg o köpte godis efter massa tårar o diskussioner, o kollade på en überkass film som då han tyckte va bra såklart ;P MYS!


Idag har jag jobbat... fick stå i köket såklart..men jag tycker ändå, om jag får berömma mig lite själv att det går bättre o bättre ;D

Men jag har fortfarande lite problem med stressen, men inte lika mycket ;D Var roligt att stå där med kristoffer, avslappnande :D


Imorron ska jag nog på bio med Sandra o Linda, om nu inte Sandra e irriterad fortfarande, hon ville dragit på bio idag, men jag hade inga "vanliga" kläder med mig o det hade blitt sånt bök, så jag sa nej, o då sa hon att nu går jag :P

Så... vi får väl se imon haha :D


Funderar på en film, men kan inte bestämma mig för vilken :)


Puss!


< Älskar dig Kenny >




Av jennianne - 26 oktober 2008 22:09


Haha helgen började väl inte så där jättebra precis!

Jag jobbade , (som vanligt) :O

Vi va en man kort så vi ringde in Sandra <3 Så såg vi till så att vi slutade samtidigt, sen skulle vi in en runda på systemet, HELT PERFEKT! , trodde vi..

Vi va ashungriga o funderade på om vi skulle käka Max, så vi bestämde oss för att ta systemet först.. okloka som vi e, så tänkte vi inte på att det va lördag o systemet stängde 3 !! Vi fick värsta paniken! VÅR SPRIT :O

Jag såg bara en utväg... mina föräldrar hahha!

Übergoa som dem e så skrattade dem som fan hahha, o sa att pappa skulle komma inom Max med spriten som vi hade hemma , undrar vad jag skulle gjort utan mina kära föräldrar! :) Dem ställer verkligen upp i vått o torrt, jag älskar verkligen dem! <3


Iaf.. vi kände oss lite stressade eftersom vi skulle ta bussen, o funderade på om vi skulle skita i Mattes fest o dra med Linda ut i ä-holm istället, men jag såg att Sandra ville dit o det kändes dumt o säga att man inte kunde komma på samma dag, då hade till o med jag blitt sur :P Så.. vi skulle dit. Vi skulle byta buss på knutan , vi hade 3 min på oss, o det va löning, vi bara såg tiden rinna iväg o båda blev skitsura eftersom vi visste att vi inte skulle hinna med den eftersom bussen nästan alltid e sen :( Iaf, vid stattena kollade Sandra ut mot tiderna o såg att det gick en buss om 10 min direkt till Landskrona, så vi hoppade snabbt av o tog den :D Vi bestämde oss genast för att vår otur hade vänt :D Den bussen va försenad med, tihi :D

Iaf,, vi åkte med den, kom hem till Sandra, började göra oss i iordning, vi hade bara en halvtimme på oss! Så skulle vi hinna dricka oxå! Massa sprit hade vi haha :D Men ja...  Sandra ringde sin mamma o frågade om hon kunde köra oss till svalöv, o det kunde hon :D Så då fick vi lite mer tid :)


men inte drack vi mer för det haha, vi satt o kollade igenom filmerna från förra helgen haha :D Sen helt plötsligt så ringer hennes mamma att hon står utanför, så vi fick snabbt blanda spriten i ramlösa-flaskor o ge oss iväg. 

Hennes mamma va så jävla rolig i bilen , fyfan vad jag garvade hahah!


När vi kom dit kollade vi om det va öppet till mattes hus, eftersom vi skulle sova där , tänkte på om vi skulle lämna jackorna, men bestämde oss för att se vad dem andra gjorde med sina jackor, det va ju fan KALLT!!


På vägen till dem började vi ångra oss att vi skulle sticka dit hahah! Men vi tog oss i kragen o gick till Sandras gamla skola o satte oss på bänkarna o började dricka som nårra andra fjortisar hahah ;D


Fan vad jag mådde illa av det! Snacka om stressdricka, HATA! Iaf. vi kom dit... Shiiiet! bara fjortisar o småttingar :P Jag undrade vafan vi gjorde där :P Vi satte oss ner, o lyssnad på Mattes band, när det satte sig en blond sak mitt emot som frågade om vi jobbade på mcdonads hahah! Helt cp! Hon bara, jag såg er idag, du stod i kassan o hon i pommesen, vi bara: eh? hahah :D Men det va roligt att nån ville snacka iaf, efter det så lossnade allt, o det blev ändå rätt skoj, efter bandet hade spelat kom dem o snackade o jag träffade en asrolig kille som gått i sandras klass hahah, fyfan den humorn! hmm.. hhaha :D Så jag sandra o han stod o snackade sen kom erik o raggade på sandra (oväntat) men det gick inte så bra haha, jag bara stod o garvade hela tiden, fyfan vad full han va :P Vi hade jackorna på under hela festen hahha! Sandra bara till mig: Asså, du kan ha samma kläder på dig på fredag för det e ingen som sett vad du har på dig hahah! Det e faktiskt sant ^^ Men.. vi får se ;D Efter festen blev det en liten efterfest hos Matte, där Dan, den lille jäveln försökte tvinga i mig öl! O jag fick rycket så det hamnade "lite" öl på golvet :) Matte blev inte så glad :O haha :D Det blev jävligt sent! Gick nog o la oss, lr somnade rättare sagt vid halv 6 lr nått, sen skulle jag o Sandra upp halv 9 o ta bussen hem, för att jag skulle ut äta vid halv 1 med min mormor som fyllde 85 weeihoo! Det va mums ska jag säga! Blev lite halvsegt, men så e det alltid med släkten, min mormor e så söt! När vi kom hem igen så kom hennes brödrar o syster, fyfan vad dem va roliga!


Gamlingar brukar ju inte tycka om o snacka om sex, lr när andra gör det.. men dem! Herregud! hahha den ena som typ va 80 bast , han bara, vi snackade om bonde söker fru o sånt, att dem trodde att hon Hanna va oskuld, men att dem hade fått reda på att det va nån av killarna som va det istället hahah, Iaf..efter det höll han på o säga att han skulle ta en flickas oskuld o va hon inte oskuld kunde det va haha, o varje gång han sa det så tog han en sockerbit o la ner i kaffet, han behövde nått sött hahha! (Nej, han e inte gubbsjuk) Jag blev helt paff när dem pratade om det bara! Så sa jag det till mamma, hon bara, ja, men sånna e dem alltid haha, fyfan vad roligt! Mer sånt!


På tal om skojeri! Haha, när jag o Sandra väntade på bussen så stod där en tant, o jag o sandra va skitpissnödiga, o alltid när jag e det så måste jag säga det rakt ut... fråga mig inte varför ^^ Så sa jag det utan att tänka på det, (stod en jävla massa folk) ^^ Sandra kontrade med att hon va bajjenödig! SÅ vi garvade åt den lilla pinsamma situationen, o tanten flyttade sig för att hon tyckte att vi skrattade för högt hahah! Skitsur! Ingen humor!!

Hon skulle såklart ta samma andra-buss som vi, o vi fortsatte o prata om kiss o bajs o sex o grejjer, o tanten blev verkligen skitsur! Hon suckade som fan hahhaha! helt sjukt, vi va ju bara glada att vår otur hade vänt ju :)


Aja.. pucko.


Haha . jag har nog fått med det mesta av helgen nu ^^

Ha det gosigast! :)

Av jennianne - 24 oktober 2008 21:53


Fick precis reda på att Amanda har fått sin son nu :) Vincent, hur jävla gulligt namn e nu inte det? :) Jätteglad för hennes skull :)


Imorgon e det jobb, sen hem till Sandra för lite vigörning o sen litta dricka, sen e det FEST! :)


Nä, nu ska jag duscha o testa kläder :D Baj!

Av jennianne - 22 oktober 2008 18:23


Idag.. höll jag nästan på o börja böla när jag stod i köket haha!

Jag va sjukt förvirrad o jag stod där sj, o där kom in typ 3 beställningar, jag vet, det e inte mycket, men för att ha stått i köket 2 ggr e det det! Så jag fick världens panik o blev så förvirrad att jag inte visste vad jag skulle lägga först, sen samtidigt vill man inte be om hjälp heller, men vafan! 


När jag skulle packa en big mac så tappade jag den haha! Aja, det gav iaf ett gott skratt åt dem andra ;P

Sen va jag så tankspridd att jag glömde hälen på en hamburgare haha, den hittade johanna sen i rosten ;P Liten stund efter det kom han som fick den tillbaka med den o min reaktion va "ups! hahhahaha" ;P 

Man kan inte tänka på allt, jag kör stenhårt med det ;p


Imorron har jag öppning med johanna, o hon sa att jag skulle få stå i kassan imon , o det tackar jag för! Kassan e min grej! ;P 


Hej svejs!

Av jennianne - 21 oktober 2008 19:55


Idag har jag stått i köket hela dagen, för första gången!! 

Gick helt ok, förrutom att dem lämnade mig ensam, men bäst som jag e klarade jag ju det haha ;D Men jag hade asont i magen :S Jag luktar bara hamburgare oxå haha!

Känner på mig att jag måste stå i köket imon med haha, men det e ändå skönt, man slipper snacka med gästerna ;)


Hmm.. lyssnar på kram-musik, kenny? :D


Hmm.. ne Peter Pan nu ;D

Bye!

Av jennianne - 21 oktober 2008 00:22


Happ, Kenny klagade på att jag inte skrev blogg hahha! Får väl göra det nu då :P Pallar eg inte .. :)

Så helgen... massa fest,,, kommer inte ihåg när jag festade så mycket sist :P Va hos Sandra T med mcdonaldsfolket :) MYCKET lyckat, o mycket billigt! Blev inte av med en krona :) Förrutom på spriten då ;) Men fyfan va alla blev fulla o roliga tihi :D Hände en massa saker som slutade med att kristoffer hånglade med fredde o jag hånglade med sandra o sandra hånglade med kristoffer haha!  Fyfan.. jag e inte lesbisk, jag tycker bara om mina vänner jättemycket :)


När vi skulle hem missade vi bussen precis så vi ringde stefan o frågade om vi kunde va hos han tills det blev morron o vi skulle ta bussen till jobb, o han va så snäll så han svarade ja såklart, vi bestämde oss för att vi inte skulle somna, isf hade vi sovit i 2 h , o vi skulle då kanske inte komma upp klockan 8, så.. vi satte igång en film,, "break up" världens tradigaste film.. så vad hände? JO båda somnade haha, fast vi hann ställa klockan som tur va :) Så på morronen skrev vi en lapp o tackade för att vi hade fått va hos honom osså traskade vi iväg, träffade Rickie på bussen o han va så jävla bakis hahah! Han hade typ spytt 5 ggr ^^  tur inte jag va så bakis iaf, mamma hämtade mig på väla o jag kom hem, va skitpigg, satte igång en film men somnade ifrån den haha, hann ställa klockan på 4 haha, jag e så jävla duktig med tider :D När jag vaknade kändes det som värsta natten :P Jag skulle iväg halv 7. PÅ underklädesparty hos Anna, jag kände verkligen att jag inte orkade, ville bara stanna hemma, men jag hade lovat henne, så jag gick motvilligt o petade in linserna o satte på lite smink, så kom jag dit, o jag va först haha :D KÄnde inte en kotte förrutom Anna o hennes syrra... jag kan ju säga att det inte riktigt va mitt folk, va lite svårt att få kontakt med dem, o dem fattade inte riktigt min humor så vissa av dem tyckte säkert att jag va trög i huvvet :P Så ja... jag satt där o pimplade vin som fan tills jag blev full o tydligen hoppade i vattenpölar så det läckte in i skorna haha :D Blev billig fylla där, Anna bjöd på vinet så det va bara tacka o dricka hahha :P

Sen kom jag hem från henne dagen efter o satte mig helt sjukt trött på stolen , o skulle bestämma en tid när Kenny <3 skulle komma,jag bara.. ehm .. jag behöver lite tid hahah! Såg ut som värsta häxan haha, skojar inte :P Iaf efter typ 3 h så kom han :) O du e verkligen helt underbar :) Man blir kär på nytt varje gång vi träffas :) Älskar dig! 


Jenni & Kenny = Sant <3

Av jennianne - 16 oktober 2008 21:39


Regnig dag? Ja!

Sandra hade ringt mig 3-4 ggr idag haha, så skulle jag ringa henne för att fråga när vi skulle köpa dricka till imon ;P Det visade sig att hon ville att jag skulle hämtat henne på stationen i ä-holm o sen åkt med mig till jobb, visst kunde jag gjort om jag nu inte missat samtalen haha! Men iaf jag ringde upp, o pratade om att vi skulle ses på väla, jag skulle åka dit där tidigare så jag va där vid 3, när jag skulle börjat 4, vi bestämde oss för att gå till Max o köpa en pommes, när vi kom dit köpte vi 2 stora pommes o varsin vitlöksdipp, när vi stod o väntade så kom vi på att vi ville ha varsin till haha, så sa vi det till han, o han bara skrattade till..- vet ni om att den här dippen e den fetaste dippen som finns? osså skrattade han igen :P  Vi bara: ööhh näe? hahhahah! vadå? tyckte han att vi va feta lr? hahah!

Iaf när vi skulle tillbaka till väla, så ösregnade det o haglade! O jag gick där med jobbekläderna, fan va blöta vi blev! O vi va typiska tjejer, det första vi tänkte på va o rädda håret, så vi tog av oss jackorna o sprang med dem över huvudet hahah! Så.. ja.,, jag har fått jobba blöt idag! haha, men mitt hår va iaf fint ;D


På jobb blev det massa sex-snack som vanligt när kristoffer jobbar haha, alltid lika kul :P


Imorron ska vi på mcdonalds festa hos Sandra :D Bara det att 3 av oss jobbar stängning.. blir lite lökigt, men det får fan gå :)

Sitter o kollar på Sunes Jul haha , han har precis fått reda på att han ska va åsnebakdel hahha, så jävla roligt att han va så tuff innan hahaha! :D

Aja.,. Bye folks!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards