Direktlänk till inlägg 29 juli 2009

Mysdag!

Av jennianne - 29 juli 2009 21:27


Igår hade jag det verkligen jäättemysigt! När jag kom hem från jobb, skulle jag träffa Anton klockan 18, o jag va hemma 16, jag var skittrött, och orkade verkligen inte göra mig iordning, så jag fastnade vid datorn som vanligt haha, alltid en bra avkoppling, sen höll jag på att somna hela tiden haha, det var ju den dagen jag bara sovit mindre än 2 h typ , o jobbat i 8...fyfan, ingen hit precis ^^ Men jag kände att en dusch skulle ändå pigga upp mig så jag gick o duschade, sen blev det datorn igen för att jag skulle torka lite haha :D O sen till sist orkade jag göra vid mig .. O sen kom pappa och frågade om jag ville ha hamburgare. O jag tänkte, fan jag måste hinna käka med! haha, då var klockan halv 6, då jag eg skulle kört, så jag fick skicka ett mess till anton o säga att jag kom lite senare ^^ smart jag e :D Iaf, silken service jag fick! Pappa kom in med en hamburgare o jag hann o käka typ 3 tuggor, innan han kom in med nästa! Dem va inte så små heller haha , men riktigt jävla goda :) tack <3


Jag och anton hade bestämt oss för att vi skulle baka! :) Så direkt när jag kom till honom stack vi och handlade :) Vi skrev upp en handlingslista och när vi var på väg så sa han: Tog du listan? jag bara nej? han bara ne, jag hade den här haha :D Så skulle jag va lite tuff o säga att jag annars hade kunnat det utantill haha, o då ville han testa mig :/ O ja... jag klarade 4/10, jääätteduktig haha :D När vi kom hem satte vi igång, tog varannat grejs o la ner och lite krampauser ibland haha :D Riktigt jäkla goda blev dem, helt perfekta, så satte vi oss o kollade allsång på skansen med mjölk o muffins ^^ MYS! :) Så mäktiga, jag klarade bara 1,5 , illa! Fast jag ska ju ändå börja min nyttighetsperiod igen nu så det va rätt bra ändå haha :D 


Efter det bestämde vi oss för att gå ut och gå en liiiten runda haha :) Den blev rätt lång ändå, med tanke på att vi gick lite vilse haha :D Men det va ju tur att vi vände vid rätt tillfälle, men jag hade ändå velat se om vägen som vi gick på hade lett oss hem på nått sätt :P När vi kom in igen, satte vi oss o pratade o bara mös, båda höll på o somna hela tiden haha :) Klockan blev 12,  och det var dags för mig att åka hem, han följde mig ut till parkeringen och vi stod där och kramades i typ 20 min , man vill inte åka ifrån honom! :)

Jag var hemma kvart i ett, gick o la mig o somna sen jättegott, och sen gick jag upp klockan 7 idag, åkte till jobb, var skittrött på jobb, slutet var bara lidande o.O Man bara stod och kollade på klockan hela tiden haha, inte bra, o den gick ju SÅ sakta! Sen kom Sandra o Simon, Sandra skulle börja jobba 4 när jag slutatde, såklart :/ O Simons övertalningsförmåga.. slutar aldrig förvåna mig haha, hans skjuts skulle komma tjugo minuter senare så han övertalade mig o stanna o vänta! Gah haha :D När jag kom hem, var jag typ helt förstörd gick in o la mig o sov haha, mamma kom in o väckte mig för att hon va orolig att jag inte skulle kunna sova senare haha, det hade hon rätt i så jag tackade så mycket o gick upp o städade mitt rum haha :D 

Nu blir det nog läggdags snart, helt seg!


Puss.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennianne - 17 augusti 2009 23:02

  Jag hade skittråkigt, så det blev en ny blogg iaf haha, vi får väl se hur länge jag pallar, den har redan retat upp mig som fan haha :D   http://jenniannegustavsson.blogspot.com/    Puss! ...

Av jennianne - 17 augusti 2009 21:12

  Jag borde byta blogg ... Frågan e bara om man pallar haha, men jag vill ju gärna kunna lägga in lite fräsiga bilder här med ju :D Hmm.. får ta en liten funderare :) Vilken blogg e bäst lixom? hm.   Igår träffade jag Anton igen, vi hyrde the curse o...

Av jennianne - 14 augusti 2009 19:01

  Ingen aning om vad jag ska skriva om men det kommer väl :) Anton e så sjukt söt, han kom till mig igår så hade han något bakom ryggen, så sa han.. jag har något till dig med hans söta stora leende :D Så tog han fram en rosa ros! jag smälte haha :D ...

Av jennianne - 10 augusti 2009 17:23

  Igår blev det att jag och elizabeth åkte till gröningen och bara mös, o ja,, jag bättrade på bonnabrännan hahha, jag hade ingen vetskap om att elizabeth skulle ha med bikini o sola hhaha, så ja.. nu ser det ännu värre ut, men det bjuder jag på ^^ V...

...

Av jennianne - 8 augusti 2009 15:53

  Igår då, jag jobbade 16-20.30 .. stängningen gjorde vi snabbt som fan, vilket märktes dagen efter hörde jag haha, undrar om dem hittade pommesspaden :O Hoppas på det!  När jag skulle ta läsk till en gäst så såg jag en geting och gjorde felet att vi...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards