Direktlänk till inlägg 10 augusti 2009

Mysdag!

Av jennianne - 10 augusti 2009 17:23


Igår blev det att jag och elizabeth åkte till gröningen och bara mös, o ja,, jag bättrade på bonnabrännan hahha, jag hade ingen vetskap om att elizabeth skulle ha med bikini o sola hhaha, så ja.. nu ser det ännu värre ut, men det bjuder jag på ^^ Vi var nere och kände på vattnet, skitkallt, men det var skönt efter ett tag, nästan som att man ville hoppa i med kläderna på :) Sen blev det riktigt många foton med :) Men eftersom den här bloggsidan e lite dum så går det bara att lägga upp max 100 bilder .. sen får man betala om man vill ha fler , så... nejtack :) 


Efter gröningen blev det hem o fräscha till sig tills jag skulle till Anton kl 6 :) När jag kom dit gav jag honom min "inflyttningspresent" haha, vilket var ett storpack med kellogs special K och 1,5 liter mjölk haha , så glad han blev! :D "Mina flingor e faktiskt slut och jag har ingen mjölk!" naawe :D För er som inte vet så e jag och anton beroende av dem flingorna, fast han käkar original och jag red berries, lite dumt att det inte finns storpack med red berries oxå :/ 

Iaf.. vi hade bestämt oss för att vi skulle göra en egen kaka med flingor i haha :) O det blev dem ingredienserna som vi hade när vi bakade chokladmuffinsen , så det blev ju chokladmuffins med flingor i haha, bara det att vi måttade inte utan hällde bara i haha :D Lite spänning måste man ha!

Iaf.. efter första tuggan tittade vi på varandra och skrattade lite.. jag bara, asså.. den smakade inte så mycket.. han bara, ne visst gjorde det inte det? Vi testar att lägga i mer flingor! haha, så hällde han på haha, o sen kom jag med den idiotiske iden att hälla i chokladsås haha, blev ikke gott! Så ja.. det lär väl inte bli nått känt recept kanske haha, men våra chokladmuffins blev supergoda iaf <3 :D Man kan inte lyckas varje gång.. va eg. lite dömt att misslyckas haha :) Efter dem bestämde vi oss för att vi skulle ut och gå , och kanske till och med hitta den vägen som vi sa förra gången att vi nästa gång skulle fortsätta på :D Vi gick genom en slinga och hittade en massa ankor och ankbarn haha, som om jag inte ser nog med sånna här hemma, men det va faktiskt skitmysigt att bara glo på dem , ungarna va riktigt små o söta :D

Sen gick vi vidare och i slutet av slingan kom vi till den där vägen som vi skulle hitta haha, båda stannade upp och kollade på varandra "där e den ju!!" haha skitglada :D

Så vi gick uppför den, och ja.. den ledde hemåt haha :D

Vi gick förbi en lekplats där det satt några barn och gungade, så pratade jag om att skicka vykort till anton från thailand, så skrek jag typ "tjena anton" och barnen tyckte det va skitkul så dem höll på att säga tjena anton hela vägen tills vi inte hörde dem mer haha :D 


Vi gick förbi en minigolfbana, anton bara, ska vi spela? jag kollade förvirrande på honom o sa att jag sög, han bara men det gör jag med,, så stod vi där i säkert en kvart innan vi bestämt oss för att gå in o spela haha :D

Jisses, va sjukt längesen jag spelade, jag sög verkligen, o jag losade med typ 10 poäng haha, varför vinner jag aldrig? :/ hahha :D 

När vi nästan var färdiga höll dem på att stänga så man blev lite stressad, så jag skyller på det dem gångerna jag inte träffade hålet! tss :P

När vi var färdiga gick vi hemåt, och gick förbi "gula kiosken" anton frågade om jag var hungrig jag bara nah inte så, du då? han bara nah jag vet inte heller haha, vi två och bestämma oss asså, vi stod där i en kvart ca, tills dem började stänga och vi insåg att det var försent haha, så vi gick inom sur-coop (dem som jobbar e fan alltid sura där) och hittade en färdigpizza som vi gick hem o värmde i ugnen, skitgod faktiskt :) 

Sen vet jag inte hur vi fick tiden att gå haha, men klockan blev mycket och båda blev trötta, så jag nannade hos honom och stack upp och jobbade kl 11 idag.

Va riktigt kul att jobba idag :)

Anders var helt jätteglad och retlig haha, skulle knuffas och stå i vägen när man skulle förbi honom haha :D Tror det va han som gjorde lite så det gick snabbt :D Hoppas han ska stå i kassan imon med :D


Ne nu blir det nog promenad :) 

Bye. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennianne - 17 augusti 2009 23:02

  Jag hade skittråkigt, så det blev en ny blogg iaf haha, vi får väl se hur länge jag pallar, den har redan retat upp mig som fan haha :D   http://jenniannegustavsson.blogspot.com/    Puss! ...

Av jennianne - 17 augusti 2009 21:12

  Jag borde byta blogg ... Frågan e bara om man pallar haha, men jag vill ju gärna kunna lägga in lite fräsiga bilder här med ju :D Hmm.. får ta en liten funderare :) Vilken blogg e bäst lixom? hm.   Igår träffade jag Anton igen, vi hyrde the curse o...

Av jennianne - 14 augusti 2009 19:01

  Ingen aning om vad jag ska skriva om men det kommer väl :) Anton e så sjukt söt, han kom till mig igår så hade han något bakom ryggen, så sa han.. jag har något till dig med hans söta stora leende :D Så tog han fram en rosa ros! jag smälte haha :D ...

...

Av jennianne - 8 augusti 2009 15:53

  Igår då, jag jobbade 16-20.30 .. stängningen gjorde vi snabbt som fan, vilket märktes dagen efter hörde jag haha, undrar om dem hittade pommesspaden :O Hoppas på det!  När jag skulle ta läsk till en gäst så såg jag en geting och gjorde felet att vi...

Av jennianne - 7 augusti 2009 13:27

  Igår hade jag bestämt mig för att jag skulle ut och gå innan jobb, skitvarmt och solen tog som fan, märkte jag haha! Kom hem, såg inget, lite smått röd bara på halsen haha, snyggt, men det gömde jag under skjortan haha, på jobb var där skitlite o g...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards