Alla inlägg under januari 2009

Av jennianne - 31 januari 2009 21:43


har man tråkigt så har man ^^

Dop

Av jennianne - 31 januari 2009 20:54


Heeeeeej!

Idag har jag varit på dop, det va jättemysigt i kyrkan, även om jag varken sjöng lr bad med dem andra haha tyckte mig se att prästen kollade lite surt på mig (a) Jag behöver inte om jag inte vill så det så!!

Pappa sa till mig innan vi skulle åka att ladda kameran för att jag inte va säker på om den va laddad eller inte, men jag struntade i det, inte lönt o bara ladda lite ju :P Iaf.. han tog med sin med, när han skulle sätta igång den så va där inget batteri på hans istället haha, så ja, vi använde min.. vilket ledde till att pappa ville att jag skulle ställa mig framför typ alla för att det skulle bli ett bra foto på dem! Jag bara ALDRIG I LIVET! GÖR DET SJ! men det ville han inte haha!

Hugo som ungen heter va så sjukt söt, o snäll i kyrkan ;D Sa inte ett knyst =) Det roliga e att han heter Hugo Love Johan hihi, fattar ni? Han bör nog inte skriva hela sitt namn sen nångång ;P Kan bli ganska fel ;)

När vi väl kom till "efterfesten" (?)  hahah jag kommer fan inte ihåg vad det heter ^^ Iaf, så käkade vi, smörgåstårta MUMS* Sen blev det kakor o kaffe ^^ O jag tror jag gäspade nårra 100 000 ggr... så sjukt segt! Hade ju ingen o snacka med haha, beklagade mig för mamma hela tiden så när klockan började närma sig 7 så tyckte mamma synd om mig o sa till pappa att vi skulle hem haha! Tyckte jag va rätt snällt :D På vägen hem va det jag som va chaufför eftersom dem ville supa till det lite, lr ja.. jag förstörde ju det lite med mitt gnällande, pappa ville ju inte åka därifrån, men jag tror att mamma ville det iaf annars hade hon nog inte varit på honom att vi skulle åka haha :P När vi hade gått ut så sa pappa att dem skulle grogga o grejjer precis när vi skulle gå , o jag fick dåligt samvete o bad dem gå in igen, men dem sa nej hmm.. Iaf i bilen så ska pappa ALLTID klaga på min körning! Denna gången va det för att jag inte bromsade i tid, det slet på bromsklossarna hahaha, tror bara han e rädd ^^ Han satt typ inne i framrutan från baksätet haha, mamma bara, har du inget bälte på dig? Han bara ne jag måste ju se så hon gör rätt hahaha! Jag bara, du borde nog ha bältet på dig ;) han bara jaja, så la han sig ner i baksätet o nannade lite haha! Mamma va ju bäst, alltid på min sida <3 Hon bara, nu ska du inte klaga när du har chaufför! JUST PRECIS! Haha jag har fan haft körkort i snart 2,5 år så jag kan nog köra ^^ Sen hade jag ett litet handikapp med , med höga klackar, men det fixade ju sig ändå vi kom ju hem haha :P


När vi kom hem gick jag in o satte mig vid datorn o glodde lite, bestämde mig för att jag skulle installera in min webcam så det gjorde jag o jag tog lite fula bilder ^^ Sen blev jag uttråkad o skulle lyssna på musik, men vafan händer?? JO hela högtalargrejjen har lagt av! Jag skrev till kenny (såklart) o berättade.. iof kan han ju inte göra nått därifrån han sitter men behövde beklaga mig lite, så under tiden jag pelade lite o försökte förstå vad problemet va satte jag i ett kassettband , sånna sjukt gamla låtar som man glömt haha, Iaf jag blev trött på att det inte funkade så jag klickade på lite grejer o vips så började det höras lite från högtalarna hihi, så nu funkar det igen! Jag e så duktig!


Här kommer lite bilder på Hugo och mamma Fia och pappa Johan och mina andra kusiner Ann-lo och Lotta :)



tss

Av jennianne - 30 januari 2009 00:14


Så, nu har jag vatt duktig, nu har jag städat :)  Fast det skulle behövts en rejäl dammsugning men vafan, en annan dag! ^^

Imon blir det jobb, sen hem o testa massa kläder, för ska på dop på lör ;D Hihi, mitt första dop nånsin, kommer säkert inte kunna sitta tyst i kyrkan bara för det haha ^^

Men men.. funderar på om man ska lägga sig o ta hand om mina fötter! Dem e helt kassa asså, typ svullna lr nått haha :D Så ska jag kolla på järnjätten :P Alla säger att den e så bra, o jag har faktiskt inte sett den så det får nog fan bli den nu :D Efter borstning!

Haha jag blir kassare o kassare på o skriva blogg... hm

Man kanske borde sluta ? Lr göra som alla andra byta blogg ;P Men det pallar jag fan inte haha, äh det kommer bli små uppehåll ibland, lr rätt ofta händer inte ett skit i mitt liv just nu haha :D 

Aja, ha det najs! <3

Av jennianne - 29 januari 2009 19:35


Hmm.. det va riktigt längesen jag skrev.. har tänkt skriva flera ggr men det blev aldrig av, antagligen för att jag inte pallat ^^


Pallar eg inte nu heller, rätt kasst humör o saknar kenny, fast han åkte hem i morse, men ändå :) <3


Jag va inne o glodde lite på youtube o hittade detta sjuka haha! Där ser man verkligen vad man kan göra med bilder,, scaaaaary!

Ha det gott allihopa! <3

Av jennianne - 21 januari 2009 21:22


Jag tycker synd om dem människor som kom i min kassa idag.. Så jävla trött o irriterad jag var haha! Kände mig jättehemsk :S Men kunde inte göra nått åt det, det va inte min dag helt enkelt, men folket hjälpte ju inte till , fick ett par som var jätteglada o det smittade av sig, men sen efter dem kom där sura jävlar igen o då återgick man till att va sur haha!


Usch att börja 4 e skitjobbigt .. 


Nu ska jag springa av min irritation!

Av jennianne - 20 januari 2009 23:01


Idag har jag varit ledig, jag drog till väla o hittade världens gulligaste sänglampa på IKEA, det e ett spöke som lyser blått hihi :) Kommer nog foto sen om jag pallar, söt e den iaf! Sån grej som man ser som man inte kan låta bli o köpa ^^ Illa!

När jag kom hem så fixade jag tonfisksallad o satte mig vid datorn ett tag, när salladen hade lagt sig så gick jag lite på löpbandet o satte mig sen vid tvn :) 

Kollade på Bolt innan idag haha, rätt långtråkig, det enda roliga va när hamstern kom med i bilden hihi, så jävla söt, jag vill ha honom!! 


Jag måste seriöst städa.. funderar på om man ska göra det nu haha!

Det va nått jag skulle skriva men jag kommer fan inte på det nu haha!  Så det får bli detta meningslösa inlägg ^^

Godnatt på er!

Av jennianne - 19 januari 2009 14:07


Johanna sa såhär på jobb : Jenni, du får hjälpa mig att hålla koll o berätta för dem där framme att dem inte får säga "kan jag hjälpa nästa" Jag bara, jaja det e lugnt ;) När jag kom fram tog jag sj kassan , vad va det första jag sa? JO!

"Kan jag hjälpa nästa?" hahahhaha! Det bästa va att Johanna stod bakom mig ^^ Hahha!


Chefen tycker inte om att man säger nästa eftersom han tycker att det påminner om att man ska hjälpa kor o boskap? hahah, det gör vi väl? ^^ haha!

Nä, man ska säga: Jag kan hjälpa dig här eller ledig kassa ^^ Hmm.. 


Men men.. ska snart iväg o jobba igen , börjar 4, tänkte att jag skulle va duktig o gå ut o gå en sväng till men så blev det inte haha, tiden går fort :S Får på det ikväll istället ^^ 



Av jennianne - 18 januari 2009 23:48


Vad har nu hänt ,,

JO, jag va på filmkväll hos Sandra T igår, Innan vi stack till Sandra stack vi inom ICA MAXI o köpte gurka och morötter o dippor :) Vi hittade världens största morot! hahaha! Vi bara: DEN MÅSTE VI HA MED!!

Vi Kollade på "Wanted" o lite av Alien hahha, Wanted va ju förjävla dålig, hatar action haha :P Mitt i filmen började deras fågel o pipa som fan, o Simon började flabba så han skakade som fan o då började jag med flabba! O till sist gick det inte o sluta, när jag försökte sluta så skakade han o när han försökte så skakade jag hahha , så jävla bra! ^^

Saften tog slut... Vi frågade Sandra T om hon inte ville blanda ny för att hon blandade skitgod innan, men hon ville inte :/ Så efter många om o men så blandade jag o simon den haha! Den blev god, tyckte jag iaf haha ^^ Dem andra tyckte att vi kunde haft i lite mer saft ^^ hahha!

Sedärja, har jag berättat en sak som alla helt skiter i, helt oviktigt ^^ Men men :)  Vi satt iaf hos henne till 2 , sen körde jag kristoffer till Höganäs och Sandra J hängde med för att hon skulle nanna hos mig =) När vi va i Höganäs så tjatade vi oss in i hans lägenhet för att vi ville se hur han bodde ;D


Väl hemma, 03.00 satte vi på Björn Gustafsson filmen som jag fått låna av Sandra T :D Kunde bara se halva ^^ Tröttigt värre, sitter o glor igenom den nu istället ^^

Vi ställde klockan på 10.00 eftersom vi skulle snooza lite ;P Men det visade sig att det blev lite för mycket ahha, tänkte lite fel ^^ Började 11.30, snoozade till 10.45 när vi skulle köra 11 ^^ Jag bara, "Sandra, vi måste köra om en kvart" Hon bara reste sig fort som fan, "VA!?" jag bara: "JA!?" hahah :D Men jag kom i tid :)

På jobb va det lugnt ;P Sprang o fyllde upp massa grejer, jag va tvungen att stå i köket i typ en kvart, illa! Meen jag stod ju med Simon så det blev plötsligt helt okej haha :D 

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards