Alla inlägg under september 2008

Av jennianne - 30 september 2008 22:09

Av jennianne - 30 september 2008 22:07

Av jennianne - 30 september 2008 19:23



Så..då va man hemma från att ha shoppat gärnet med Carolina på väla..jag som bara skulle fönstershoppa :(

Blev: Jacka, skitsnygg! Kommer bild nedan, trosor + matchande bh, feta hörlurar :D o två vanliga linnen,, fan det e inte bra asså..

Har hundra spänn o leva på hela månaden haha :D

Varför känns det som om jag måste ta från mitt sparkonto för att överleva? ^^

Ska försöka o inte göra det iaf.. Bilen e iaf nytankad, så den behöver jag inte oroa mig för på ett tag :D


Fan man blir trött av att gå på väla asså! Fick ångest när jag kollade på dem som jobbade på donken! Där ska jag stå imon o.O Men vafan det e jag o Jim i kassan haha, kan inte bi bättre :D


Nu ska jag strax ta o springa lite o testa hörlurarna ;P Fast tror det blir efter idol känner jag, lite för mätt just nu ^^ Kommer lite bilder på håret med för dem som e intresserade...lr ja.. ni som läser har ju iof inget val haha :D


Hej!

Av jennianne - 30 september 2008 11:19


Nu har jag precis kommit hem från besiktningen , o den gick ok ;P En trasig lampa bara, sen frågade han mamma om vi ofta gjorde service på bilen, mamma stod o tänkte efter om hon skulle säga ja lr nej, vilket som lät bäst haha, det hördes på henne :P Men hon sa nej såklart haha, han bara, ne för oljan o oljefiltret behövs bytas vi bara, ok, (pappa får fixa, tänkte vi) ^^! Sen va det dags för betalning.. han bara, (det va en gammal gubbe) Betalar du med bricka? jag bara: va? Han: betalar du med bricka? Jag visar upp mitt kort o ser mycket frågande ut, han ser oxå frågande ut,, jag bara tänkte nehe,, det va inte kortet han menade vafan menade han då? :P Men jo.. det va kortet han menade hahah , fan han gjorde mig förvirrad där!


nu väntar jag på svar från Carolina om det blir shopping lr ej, hon sover nog ;)

Men men.. vi får se =) E ju rätt pank denna månaden ändå :P


hej då :) 

Gah

Av jennianne - 29 september 2008 22:03



Fan va längesen jag skrev!

Märks att kenny vatt här nårra dagar ;) Men nu blire bloggande igen! :D För dem som pallar läsa haha ^^

Aja...jobb idag... sämsta skiftledaren som inte ens e skiftledare längre, lämnade mig ensam i kassan med massa kö, istället gick hon bak o pratade skit med köket o gjorde absolut ingenting, jag tjatade som fan på att vi skulle förstänga,, det blev ett "jaja" sen blev det inget mer.. så jag gjorde det lite sj , tog o fyllde upp lite, när jag va där bak ropade skiftledaren att det va nån i kassan, jaha? du står där sj? kan inte du ta dem? Men nej, hon skrev waste o gjorde absolut ingenting! Fatta sur jag blev! Gaaah! Så jävla lat får man bara inte va!


Men men.. Imon ska jag besiktiga bilen,, hoppas den e ok ;) Va ju det förra gången o jag kör ju SÅ fint ;)

Sen blir det shopping med Carolina, får väl hoppas att vi inte tar på oss samma trasor igen ;) Men skoj va det ;P


Nu ska jag nog städa o torka håret så det inte blir helt jävla lockigt haha :D Kenny tycker jag ser ut som ett lejon i mitt långa hår ;P Kommer snart upp en bild, när jag väl orkar ta en, kanske imon, kanske inte, men låt mig säga såhär,, Linda gjorde ett sjuhelsikes bra jobb med håret! Tack <3

Av jennianne - 23 september 2008 19:47


Idag har det vatt en knasdag på jobb..

Nästan alla gäster va sura, o alla som jobbade på väla va oxå sura hhaha!

Men det e inte det som jag ska berätta om ^^


Jag fick en gäst i morse.. han skulle ha en dubbel cheesburgare meny och ett happy meal med två fanta och en cola, när jag tog fantan o colan så sa han att det skulle va utan is.. bara för att jag skulle få göra om dem! slår vad om det! Sen helt plötsligt när jag gjorde nytt så skulle det inte va den fantan (jag hade frågat innan vilken han skulle ha) så då fick jag göra om dem med !! GAHHH redan där va jag irriterad..

När jag kom tillbaka med drickan sa han att han skulle ha ett happy meal till, med en irriterad röst, jag bara eh ok, med samma i? han bara, ja samma! så gjorde jag det, när det va färdigbetalt, sa han att han skulle ha 2 dubbla cheesburgare menyer..jag bara, suck, så la jag till en dubbel cheesburgare och en menypommes, för att han redan hade betalt för drickan eftersom han köpte 2 fantor, iaf så dröjde hamburgaren och den sista dubbla, och han ville ha kvittot. När dem var färdiga gick jag ut med dem till honom. Då stannade han mig, "du har gjort fel här!" Jag bara: "vadå?" Så hade han suttit o räknat på sin mobiltelefon, helt fel såklart.. så förklarade jag att jag bara slagit in en dubbelcheesburgar-meny på det ena kvittot eftersom jag inte fick med det på det sista, han bara : Men kolla läsken, jag bara jag slog in en meny där utan dricka eftesom du redan betalat för drickan... så räknade han vidare... - Du har rätt.. sa han med en överraskande ton.. jag bara skakade på huvudet o gick därifrån haha, snacka om ÄGD!! Det hela hade vatt mycket lättare om han sagt allt han skulle ha från första början istället för att han säger en meny o tror att jag ska veta att det e 2 st! Men fan vad det kändes skönt!


Sen kom han tillbaka för att han skulle köpa nått mer,, men han kom inte till min kassa hahha ;) 


Detta kan jag leva på i månader ^^



Av jennianne - 22 september 2008 20:56



Idag e det ett enda stort "hmm.."

Av jennianne - 21 september 2008 21:24



Sitter här helt svettig haha ^^ ja.. jag ska snart duscha haha :D

Jag har köpt ett löpband idag iihhii :) har precis sprungit lite,, LITE haha.

Kom inte så långt med min kassa kondition haha, men den ska bli bättre! :D

Jag o mamma åkte till citygross idag, sen när vi vatt där, ville jag ha hallon o dem fanns inte på citygross.. slut.. så vi gick in till maxi.. det första jag såg va löpbandet, blev kär direkt! Kostade bara 4000 med, mamma va skeptisk eftersom vi snart ska flytta, men jag bölade lite o sen fick jag köpa det ;P

Jag menar...kan ju nästan inte få billigare o det va skitbra för o komma från maxi :P 

Så nu e där en kvar, skynda er o köp! hahah! Mamma sa att pappa skulle bli skitsur, men det blev han inte, han hjälpte mig att montera ihop den istället :)

Fan vad skönt o slippa dra till gymmet , så sparar man dem pengarna lixom, jag har typ allt man behöver här hemma, trappmaskin, hantlar, situpsgrejj, o sån där man rullar fram o tillbaka haha, men den pallar jag aldrig, den e läskig haha :D så nu ska jag väl bannemig bli fit ;P 


Usch nej, slut med den lilla träningen idag, mer imon :)

Duschen nu ! 

Bye!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards