Alla inlägg under november 2008

Av jennianne - 30 november 2008 23:39

Av jennianne - 30 november 2008 22:38


Idag har jag vatt på Väla o handlat födelsedagspresent till mamsen, hon fyller ju år imon :D O klart så jobbar jag, men bara till 4, har tänk köpa hem nån god tårta om det finns ;P sen på morgonen ska jag lägga upp alla paketen så hon ser dem men skriva en lapp att hon inte får röra , för annars blir det inga julklappar haha, störigt lr vad? :D Jag vill ju va med när hon öppnar dem! :D Jag stack även inom Familia eftersom jag skulle leta efter en stor stjärna som man kunde ha i fönstret... hittade jag det? Nej... men jag hittade "nyårsblåsan" :D Så det e riktigt najs! Slipper jag tänka mer på det :)


Nu har jag så tråkigt så jag skulle kunna nanna, men fan... jag vill inte haha :D Pallar inte jobba imon! Har vatt så skönt o vatt ledig =)

Det får bli nån disney... hmm.. ne, ICE AGE!!  iihh :D


hej då :)


Av jennianne - 30 november 2008 00:49


Idag har jag, Sandra J, Sandra T, Rickie, Micke och schacken vatt o bowlat :) 

va skitkul, förrutom att bollen fastnade så vi fick vänta i ca 10 min av vår speltid :( Sen losade jag rätt fett med haha! I början såg det ut som om jag skulle vinna, ledde över dem andra, men det gick bara neråt ju mer jag spelade haha, brukar det inte va tvärtom? haha :D Aja, det e väl kul o förlora med antar jag ^^


Hmm.. ska nog nanna snart, men först drickepaus! Massa törstig :) 

Av jennianne - 29 november 2008 02:10


Haha jag e ju rolig! 

Har vatt hos Stefan o käkat fondue (kött som man doppar i het olja o kokar det) Sen blev det maränger, choklad o banan! MUMS! Vi glodde på 10 000 BC, den va lika bra som första gången man såg den men fyfan va mätt jag e :P

Iaf.. Kenny skulle med mig hem... trodde jag haha, visade sig att han dissade mig för Stefan ;) SJYST! ne, det va faktiskt ok, vi ska ha dubbelt så mysigt på tis istället ;) Men iaf! Jag skulle dra hem, o tänkte va lite smart o ta motorvägen, så tänkte jag helt jävla fel! Lr... jag tänkte först rätt, men jag gjorde inte som jag tänkte haha! Så typiskt mig! .. så ja.. jag missade avfarten, men tänkte att det finns ju fler ;P Sen stod det Åstorp o då tänkte jag.. jaja men då e ju Ängelholm nära ju :P Då ska det komma en skylt med ängelholm snart.. gjorde det det? Såklart inte haha... jag bara hmm.. oj ta det lugnt nu :P Började få lite smått panik o fantiserade att jag skulle ringa pappa o säga att jag va vilse men klockan va ju fan halv 2! Jag hade kört o vatt förvirrad en halvtimme o jag hade långt hem , fast just då visste jag inte var hem var nånstans haha. Så... jag körde vidare.. såg en skylt... KLIPPANS KOMUN! jag va i klippan? hurfan gick det till lixom hahha! Jag som skulle va smart o spara bensin o ta motorvägen, fast det e ju klart, det hjälper ju att veta var man ska av nånstans o inte missa det! Haha , men det blev en upptäcksfärd, nu vet jag iaf att jag inte tar den  vägen fler gånger, tar min älskade väg mot Väla istället hah säkrast :P 


Så ja..jag kom precis hem... tog en timme, när det hade kunnat tagit 20 min haha :D O bara för det har jag blivit jättepigg med hahah! Fast sätter jag igång en film kommer jag nanna direkt haha, ikke brao! Så går det när man inte har nån hjärna! Jisses! Jag börjar bli rädd för mig sj! 

Händer allt för många gånger att jag håller på o ge tillbaka för mycke pengar på jobb hahah, vissa hinner jag ge, men dem e så ärliga att dem säger till =) Men vanligtvis ser dem inte att jag håller på o ta fel haha, :D Fast det hände faktiskt inte idag :D Men igår stod jag o ropade efter en man som jag trodde skulle ha pengar tillbaka, men han hade gett mig jämt hahha, PINSAMT! Man blir fan förvirrad! 


Aja,, saknar kenny, han hade sjukt mjuka läppar idag o.O VAFAN !!

KOM TILL MIG :/


KÄRLEK!

Av jennianne - 27 november 2008 22:36


Idag upptäckte jag att...min tå e jättelång! :)

Av jennianne - 26 november 2008 23:31


Idag fyller Kenny år! Tihi :)

Detta firade vi igår , med att äta på restaurang o bio-tittande :) Blev Madagaskar 2, mycket bättre än 1:an , me like =) Det att vi firade det igår va att jag skulle såklart jobba idag gaahh, men vi fick iaf lite tid innan jag skulle börja :) 

Imorse gav jag han till o med frukost på sängen? haha :D Men glad blev han, hoppas han känner sig speciell :D


Asså, jag e sjukt kissnödig, men jag e lat o orkar inte gå till toan o.O

Skit oxå!


GRATTIS ÄLSKLING! <3

Av jennianne - 23 november 2008 22:27


Jobbig dag, ingen energi... direkt när jag kom till jobb ville jag bara hem igen till min säng! Att veta att jag skulle jobba 9 timmar gjorde mig liiite illamående faktiskt hmm.. men men.. det e över! :D

När jag skulle diska på jobb så satt anders o räknade pengar, så råkade det skvätta lite på han.. observera lite, o jag bara oj, förlåt .. han bara det här ska du få igen för , jag bara varför då? det va ju inte meningen, men iaf... jag trodde han glömt det, jag hade iaf gjort det haha, så när jag skulle hem så sprutade han ner hela mig med vatten :( Så sur jag blev! BajsAnders! , jag skulle åka hem i dem kläderna med, frös som fan :( BLÖ! Tråkig jobbedag förövrigt.. skönt jag slapp stängningen iaf :)


När jag kom hem, satte jag mig o glodde tv, hittade Gossip Girl :D Sen va det ensam mamma söker, fyfan vad mysigt det va, Kenny skulle vatt här hihi :D Man ville ju bara ha nån o pussa på!! :D

Sen blev det sanningens ögonblick, o nu hamnade jag på MSN o här haha :D


Jag börjar inte förren 4 imon, så som om jag ska sova!! :D ska bli sjukt skönt :)


Kenny, saknar dig nått så enormt! 2 dagar <3


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards