Direktlänk till inlägg 8 augusti 2009

...

Av jennianne - 8 augusti 2009 15:53


Igår då, jag jobbade 16-20.30 .. stängningen gjorde vi snabbt som fan, vilket märktes dagen efter hörde jag haha, undrar om dem hittade pommesspaden :O Hoppas på det! 

När jag skulle ta läsk till en gäst så såg jag en geting och gjorde felet att vifta bort den ... den kom tillbaka och satte sig på min arm .. jag slog till den o den blev überförbannad! Och flög tillbaka och stack mig :/ Kristoffer trodde inte på mig haha "äh, det e inget getingstick, va nog bara en hästfluga" haha, efter typ 5 min kom svullnaden och han bara, det va nog ett getingstick haha :D Kliar som sören! Aldrig varit med om att en geting har varit så på en o.O


Efter jobb skyndade jag mig som fan att byta om och sminka mig och tack vare att jag var så stressad så tänkte jag inte på att äta nått o.O INTE BRA!

Kom dit till anne, och träffade Anette och Kristin , trevliga tjejer :) Drack glas efter glas med vin.. jäkla fjortisfylla jag fick :/ Fööörlåt!

Men det blev bättre sen iaf :)

Stack in på tivvan och dansade som fan :) 

Mamma kom o hämtade oss vid halv 3, o jag somnade direkt när jag kom hem :) Skööönt :)

Vaknade först vid 9 idag, men tyckte att det va lite för tidigt att gå upp på min lediga dag :) Så jag sov till 10 istället. Sen kollade jag lite på tv , käkade och sen drog jag till väla för lite shopping med dem pengarna som jag inte har haha, men blev rätt billigt ändå :) Körde sen en runda tll familia o sen skulle jag till willys i ängelholm, så skulle jag va lite smart o upptäcka lite nya vägar, men höll på att köra lite vilse (som vanligt) ^^ Men man blir lika glad varje gång där står en skylt med ängelholm haha :D


Nu ikväll ska jag bara slappa saaadan :) 


Bye.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennianne - 17 augusti 2009 23:02

  Jag hade skittråkigt, så det blev en ny blogg iaf haha, vi får väl se hur länge jag pallar, den har redan retat upp mig som fan haha :D   http://jenniannegustavsson.blogspot.com/    Puss! ...

Av jennianne - 17 augusti 2009 21:12

  Jag borde byta blogg ... Frågan e bara om man pallar haha, men jag vill ju gärna kunna lägga in lite fräsiga bilder här med ju :D Hmm.. får ta en liten funderare :) Vilken blogg e bäst lixom? hm.   Igår träffade jag Anton igen, vi hyrde the curse o...

Av jennianne - 14 augusti 2009 19:01

  Ingen aning om vad jag ska skriva om men det kommer väl :) Anton e så sjukt söt, han kom till mig igår så hade han något bakom ryggen, så sa han.. jag har något till dig med hans söta stora leende :D Så tog han fram en rosa ros! jag smälte haha :D ...

Av jennianne - 10 augusti 2009 17:23

  Igår blev det att jag och elizabeth åkte till gröningen och bara mös, o ja,, jag bättrade på bonnabrännan hahha, jag hade ingen vetskap om att elizabeth skulle ha med bikini o sola hhaha, så ja.. nu ser det ännu värre ut, men det bjuder jag på ^^ V...

Av jennianne - 7 augusti 2009 13:27

  Igår hade jag bestämt mig för att jag skulle ut och gå innan jobb, skitvarmt och solen tog som fan, märkte jag haha! Kom hem, såg inget, lite smått röd bara på halsen haha, snyggt, men det gömde jag under skjortan haha, på jobb var där skitlite o g...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards