Alla inlägg under augusti 2007

Av jennianne - 21 augusti 2007 09:37



Det hela började med igår, när jag fick reda på att jag skulle va själv på frukosten idag för första gången, känndes lite pirrigt, o man ville verkligen inte haha :D men men, man måste ju prova nångång ^^ Iaf så igår råkade jag ställa klockan helt jävla fel! jag ställde den på halv 6 istället för halv 5 ! så kom mamma in o sa att klockan va kvart i 6 hahha :D jag bara :jaja, fattade inget typ ^^ sen när jag kollade så tänkte jag efter, o insåg att jag skulle kört halv 6, spec idag när man va själv, för att slippa stressa :P så jag upp som ett skott klädde på mig o sminkade mig litta (ett måste) o sen for jag iväg, på vägen kom jag på att jag skulle hämta bullarna oxå, det tar ändå lite tid det med, så jag va på grand typ 06.35 o jag bara shiiiet :P stressade som fan! Har nog aldrig vatt så svettig i hela mitt liv :P måste ju sett mysigt ut inför alla gäster ;) men iaf så hann jag :) som tur va! men där kom en gubbe o ville ha typ te nästan precis när jag kommit osså ville han inte ha bröd utan bara nårra skinkbitar? haha konstig människa ^^ iaf så tog han upp den tid jag behövde, så jag fick stressa ännu mer :P

Det va aslite folk , o skitlite o göra sen, vilket va skönt eftersom jag då kunde stressa ner mig lite, hela jag riktigt skakade :P Så kom Palle o sa att man inte skulle stressa så haha :P men vafan ska man göra när man e så dum o försover sig? haha :D man vill ju ändå att jobbet ska gå bra ju :P Iaf, på tal om tiden så hade jag helt glömt bort att frukosten bara varade till halv 10 ^^ jag hade att den varade till kl 10 i huvudet hela tiden, så jag gick där o lallade o hämtade upp grejjer o skulle skiva, men då kom Carina, o sa ajjabajja ^^ hahha :D Hon bara, du skulle tatt in frukosten för en kvart sen.. o jag bara kollade på klockan, o fattade noll, sen slog det mig att så va det nog hahha :D så jag bara, upp som fan, plockade in frukosten, tror aldrig jag vatt så snabb faktiskt :P jag va faktiskt i den tid som vi brukar va i, lite stolt över sig själv e man allt haha :D men fyfan mitt hjärta pallar fan inte sånt här haha :D

O nu ska man snart jobba på donken, där det e ännu mer stressande, jag kommer dö i förtid :D Men men,, palla donken! Tog tiden bara för att va snäll oxå ! ångra som fan hhaa :D Undra vad som kommer hända på donken då :D O jag e astrött, får fan ta mig en dusch så jag piggnar till! e ju inte världens fräschaste heller om man säger så haha :D

men men.. ha det gött fast det e blött!
Posshaj! <3

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards