Alla inlägg under augusti 2008

Av jennianne - 30 augusti 2008 21:51



Jag har så tråkigt så jag sitter o tittar på titanic ^^

Iof gillar jag den starkt, men fan va lång den e tihi :)


Jag har helt tappat dagarna, känns fan inte som lördag...

<3

Av jennianne - 29 augusti 2008 21:59



Jag har världens bästa o roligaste syster ^^,


Sen älskar jag Kenny mest i hela världen, skulle bara säga det ;)   <3


o.O

Av jennianne - 26 augusti 2008 21:11



Jag e bara så jävla trött på typ... ALLT :/

Av jennianne - 25 augusti 2008 21:42



BÄSTA ! <3






Av jennianne - 25 augusti 2008 21:09



FYFAN för denna dagen!

Världens längsta o segaste... i början va det inte så mycke folk, så man kom in i det där slappe ;D Sen kom värsta rushen o den tog fan inte slut! Vi kom fram till idag att det va en jädra massa människor som  va otrevliga idag haha, seriöst va det fan det, så jävla sura! Vafan, det va ju lön o allt ;)


Va riktigt så att jag o Rickie stod o bråkade haha, men vafan dem gjorde inte mina hamburgare hahha ;D Men han kom o sa till mig att det va för att han va trött som han skrikit åt mig haha, men det va ju samma för mig ^^

Sen börjde Steffi jobba, o då blev det massa skratt, eftersom hon själv va lika trött haha :D

Men om jag tänker nu... jag började kvart i 12 till halv 9 idag, o imorron börjar jag 11 till halv 9 hahha, fyfan,, imorron kommer nog va värre än idag ^^

Jag vill inte ha stängning, fyfan för stängning :P

Jag e bajstrött! Om man skulle kolla nån film o bara slänga sig i sängen o bara somna till den ;D NAJS!


Hej då! :D

Av jennianne - 24 augusti 2008 22:55



Shiiiiet! Seriöst, jag har nog inte bölat så mycket till nån film som jag gjorde med denna, i början va den sjukt seg o man va nära på o stänga av men guuud! Så jävla söt film! Jag rekomenderar den verkligen <3

Skulle sett den med Kenny, för fan vad jag saknade han ;D Men vafan, kunde ju inte suttit där o bölat, bättre o böla sj ;)

Me love this film! <3



<3

Av jennianne - 24 augusti 2008 20:42



Tack för i Fredags tjejer <3



Av jennianne - 22 augusti 2008 16:56



Slapp dag :P Lr ja.. inte först, chefen hade panik med strädning o grejjer, inför att han som ska kolla om det e rent o att vi sköter oss skulle komma :P

Sen när han kom , kom där nästan inga folk alls haha, detta innebar att jag fick sluta 2 h tidigare woohoo :D Det behövde jag ;D


Nu ska jag snart sticka till ängelholm o möta upp Ann o hennes polare ;D

SEn drar vi till Halmstad ;D


Så.. Bye ! ^^

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards