Direktlänk till inlägg 17 augusti 2009

Bra dag!

Av jennianne - 17 augusti 2009 21:12


Jag borde byta blogg ...

Frågan e bara om man pallar haha, men jag vill ju gärna kunna lägga in lite fräsiga bilder här med ju :D Hmm.. får ta en liten funderare :) Vilken blogg e bäst lixom? hm.


Igår träffade jag Anton igen, vi hyrde the curse och gick o köpte vattenmelon på ICA :D Tänkte att vi kunde va lite nyttiga , men blev cola till slut ändå haha :) Filmen var helt okej faktiskt, nog den bästa av dem vi hyrt, inte lyckats så bra med det där haha :)

På natten var det min tur att prata i sömne haha, vi har nog pratat i sömne varannan gång .. osså kommer man på sig själv o känner sig jättedum eftersom man väckt honom.. men sen säger man skit samma o nannar vidare igen haha .. fattar inte.. jag har aldrig pratat i sömne innan, och det e skitskumt för jag gör det bara hos Anton haha :D 


Jag fick värsta skrattanfallet innan vi skulle sova igår.. helt sjukt, jag kunde verkligen inte sluta skratta! Han måste tyckt jag var knäpp.. han skulle berätta en saga, och jag ser alltid en massa bilder i mitt huvud när folk berättar saker (som alla andra)  Så bytte han ut människan mot en räka , och jag såg direkt en räka som låg i en barnsäng nerbäddad , o jag började flabba som fan!  Fanns verkligen inget stopp, lite läskigt faktiskt :P 


Jag åkte hem från anton vid 10 idag eftersom han den jäveln skulle på massage, har aldrig varit på nån sån riktig men det e nog jävligt skönt :)

När jag kom hem blev det våra bästa år, o sen facebook hahha, massa facebook. Illa!

På jobb var det skitroligt, jobbade med Simon, Rasha, Elena och Malin.

Alla var på strålande humör och kanske en aningen övertrötta haha :)

Nu e jag ledig i två dagar :)

Ska bli så sjukt skööönt!


Puss.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennianne - 17 augusti 2009 23:02

  Jag hade skittråkigt, så det blev en ny blogg iaf haha, vi får väl se hur länge jag pallar, den har redan retat upp mig som fan haha :D   http://jenniannegustavsson.blogspot.com/    Puss! ...

Av jennianne - 14 augusti 2009 19:01

  Ingen aning om vad jag ska skriva om men det kommer väl :) Anton e så sjukt söt, han kom till mig igår så hade han något bakom ryggen, så sa han.. jag har något till dig med hans söta stora leende :D Så tog han fram en rosa ros! jag smälte haha :D ...

Av jennianne - 10 augusti 2009 17:23

  Igår blev det att jag och elizabeth åkte till gröningen och bara mös, o ja,, jag bättrade på bonnabrännan hahha, jag hade ingen vetskap om att elizabeth skulle ha med bikini o sola hhaha, så ja.. nu ser det ännu värre ut, men det bjuder jag på ^^ V...

...

Av jennianne - 8 augusti 2009 15:53

  Igår då, jag jobbade 16-20.30 .. stängningen gjorde vi snabbt som fan, vilket märktes dagen efter hörde jag haha, undrar om dem hittade pommesspaden :O Hoppas på det!  När jag skulle ta läsk till en gäst så såg jag en geting och gjorde felet att vi...

Av jennianne - 7 augusti 2009 13:27

  Igår hade jag bestämt mig för att jag skulle ut och gå innan jobb, skitvarmt och solen tog som fan, märkte jag haha! Kom hem, såg inget, lite smått röd bara på halsen haha, snyggt, men det gömde jag under skjortan haha, på jobb var där skitlite o g...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards