Alla inlägg under maj 2008

Av jennianne - 31 maj 2008 17:47



Fan vad trött jag har vatt idag! Va ju fest igår med massa tequila, men blev ändå inte så full, vilket ledde till ingen bakfylla, men trötthet haha :D Osså lite folk idag... gjorde så att när det väl kom nårra så orkade man inte hjälpa dem haha , helt sjukt,, seg man e just nu, trodde jag va ledig imon, men nej! klart ska man inte va det haha :D Men ikväll blir det bara att mysa framför tv:n :) GÖTT!


När jag va på jobb, visade jag Emilia o Sandra T mina söndriga skor haha, så sa jag att jag beställt nya, lr skrivit upp att jag ville ha nya på lappen, så frågade Emilia vilken storlek jag hade, så sa jag 39, o gissa vad? Hon hade just 39:or som hon hade använt en gång haha, så fick jag dem! Helt jävla nya o helt gratis, tjänade jag 700 spänn ;) Det kallar jag ..ja, jag vet inte vad jag kallar det hahah, men LYCKAT!


Mitt hår e jätteäckligt, fullt med spray från igår hahha, o jag o sandra va helt glittriga runt ögonen haha, fiiiint :D


Mwiihii vill mysa :/ Men det får vänta en hel jävla vecka :(


Puss på er! <3

:]

Av jennianne - 30 maj 2008 15:59



Paartii !! 

:)

Av jennianne - 29 maj 2008 21:28



Så vad har hänt idag, jag o kenny drog till jobb, väntade där en timme innan jag skulle börja eftersom kenny skulle börja 3 o jag 4 , fatta snäll jag e ?? hah :D Nämen det va kul , den timmen gick jääättesnabbt, massa roliga som jobbade inkl sandra <3


Jobbetiden gick oxå snabbt, kom lite folk efter jag börjat hahha, innan va där inga :/ lite surt..haha :D Imorron e jag ledig :D Sen på kvällen blir det fest med sandra o hennes polare =) Inte festat på skiitlänge, så jag ser fram emot det :D Har precis fått pappa att skjutsa mig till väla imon woohoo* ;P


Hmm.. har väl inte så mycke mer o säga idag, mer än att jag älskar kenny mest av allt <3


Massa kärlek till alla! <3 <3


PUSS!

Av jennianne - 28 maj 2008 00:26



Idag har vatt min lediga dag o den tillbringade jag nästan hela dagen i sängen med Kenny haha, mys ;D Blev Beck o. sen formaterade han om min dator, så den e helt ok nu haha :D Tyckte jag va jättesnällt :) Det värsta e bara att man inte minns lösenordet på nårra ställen haha, men men.. skit i de! ^^


Igår va jag o sandra hos stefan där jag, sandra, kenny o stefan skulle glo film, men först blev det problem med vad vi skulle käka haha, satt där säkert en timme o funderade hhaha, men det slutade iaf med pizza, like allways? ^^

Sen blev det samma sak med filmen vi skulle se haha, men det blev till slut "batman begins" , väldigt lång, men bra va den allt =)


Kenny drog hem idag :/ Men helt plötsligt kommer han imon oxå :D Jag e ledig hela dagen imon med :) Sikken lyx lr hur haha ;D Vet inte riktigt vad jag ska hitta på, men det löser väl sig ;P Till klockan två blir det iaf våra bästa år , sen får vi se vad som händer efter ;D


Naawe sebbe ligger i min famn på min dator ;P han e jättevaarm o kraaamgo ;D Måste ju ha nån o krama nu när man e helt ensam :/ BLÖ!


Ne ska sluta tycka synd om mig sj nu haha :D


Bye!

:O

Av jennianne - 26 maj 2008 11:08



Hittade en sjukt läskig bild på en unge haha :D Man ser verkligen onskan haha! EVIL! 

Av jennianne - 26 maj 2008 11:05



Isis Gee - For life   <3

Av jennianne - 25 maj 2008 22:51



Hali hallå ^^

Nu sitter jag på pappas dator, o hans cp-tangentbord haha, skithöga knappar ^^ Men guuud va snabb den e jämfört med min! Helt sjukt :D Han ville att jag skulle bränna en skiva men så stannade min braiga dator där uppe haha (a) så, då fick jag sätta mig här i den kalla källaren :S Lite läskigt e här faktiskt o.O

Men jag vill ha den här datorn haha, seriöst om man skulle tänka på en ny, alla klagar på den haha, men min e så söt! O ibland så e den faktiskt bra med haha, men bara ibland ^^ Den kan få rycket, (som den gjort just nu) o bara stanna upp i en kvart ^^ Men när den har fått vila så mår den bra igen =)


Uh sikken skitdag det vatt idag! Va 3 på stängning, vi va två stycken som fick stänga allt, medan den 3:e satt på kontoret o jäste! Buuää!! Det tog en timme när det kunnat ta en kvart lr en halvtimme :P Fyfan! Osså diskade jag, så sprutade det upp fullt med vatten i fejjset på mig så jag såg ut som en blöt katt haha, o mina jobbeskor e sönder så det läcker in fullt med vatten i skorna, så där brukar jag stå o plaska ;) aldrig funderat på o köpa nya jennianne? Haha, jag e så jävla snål, men får väl köpa ett par skor från donken då :( Blö! 500 spänn, det känns :(


Hej då!

...

Av jennianne - 23 maj 2008 23:45



Idag har det vatt en helt ok dag, jag o kenny drog in till väla lite tidigare för o shoppa lite :D jag köpte en extern hårddisk så nu kan jag ladda ner hur många filmer jag vill, utan att behöva ta bort dem hela tiden, det e NAJS! :D


När jag väl skulle börja jobba va där inget folk, så jag va jääättegl'a :D Men sen... sen kom alla ;D Men vi röjde dem snabbt :) Vi va ett bra team! ;D Men när vi skulle stänga trodde jag aldrig att vi skulle komma därifrån haha, fyfan som där såg ut! Jag skojar inte, vi va 3 på stängning, lr 4, men den 4 va ny, så hon kunde inget,, som vi slet! Men vi kom ut 20 i 9 så det va inte dåligt alls, sen att det kanske inte blev världens finaste stängning e väl sin sak ;)


Imorron blir det jobb, sen ska jag hem till sandra o käka tacos o kolla eurovision song contest :D MYS!


Jag e sjukt törstig haha, så jag sitter o pimplar ananas/apelsin juice, surt o gott hahah :D Kommer kissa i sängen inatt :/ Muwhahha! Men men... känner mig lite ensam just nu, and me just dont like it :/


BAJS!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards