Alla inlägg under juli 2007

Av jennianne - 20 juli 2007 09:35



Sikken jävla helvetesdag det har vatt!
Först jobb, ta sig upp halv 5 på morronen, vilket va ganska lätt eftersom katten va o nosade en i ansiktet o.O men iaf.. jag kom iväg, jag o hanna började jobba , o allt gick bra =) vi bestämde oss för att ta frukost först av allt, men jag kände att jag behövde preppa lite till, för det skulle fan komma 70 gäster! så det gjorde jag, o hon gjorde nog likadant tror jag ^^ hoppas jag! :P jag tror att jag gjorde rätt som preppade mer iaf eftersom att precis när jag va färdig började alla droppa in, o fyfan vad dem åt! tror jag sprang där 100 000 miljarder ggr o fyllde på typ samma saker hela tiden ! fyfan, snacka svettig, va som hanna sa ^^ en dusch nu hade fan inte vatt fel :P sen skulle hanna hjälpa till i servisen och jag skulle göra färdigt det andra, o eftersom vi hade 90 pers på lunch så va ju alla bläcken upptagna!

Så jag kunde inte lägga ut pannkakor lr bacon till imorron.. o när jag gick där o örlade rundor o letade efter bläck så glömde jag kolla prinskorven ,, gaah! men jag tog upp leverpastej iaf? hahha :D sen när jag skulle vispa grädde så va den upptagen, o när jag frågade om jag kunde få den efter så va där en annan före, jag bara jahapp, vänta ännu mer typ, men när jag kom tillbaka sen så va hon färdig med den :) så då fick jag vispat den iaf :P sen hittade jag typ 6 bläck <3 men det räcker inte långt.. när jag gjorde fruktsalladen så kom där ner en jävla kärring, (fan vad jag hatar henne!) så sa hon åt mig att ta undan på golvet i köket för det såg ju inte fräscht ut, o jag bara.. jaja jag kommer när jag e färdig typ.. när jag kom upp stod hanna där o sa att hon sagt till henne att plocka upp efter hennes kollega, asså fyfan palla, gör det sj förfan! ne det pallar du inte din åsna! sen när jag väl gjort det o moppat golvet så gick ju alla i det såklart, så det blev ju skitigt igen, o det e ju normalt, men ... tror du inte kärringen kommenterar att jag har för mycke vatten på golvet o att det e därför det blir skitigt? jo minsann, hon ska fan alltid komma på nått o klaga på! trött blir man! jag bara sa "jaja" o gick ner i köket igen, där e dem iaf trevliga <3

Iaf. när jag lagt upp baconen o pannkakorna så drog jag hem, för fest.. trodde jag .. men det visade sig att amanda har blitt sjuk, o ann e på Gotland o Karin svarar inte den jäveln! :P
Så trött att det aldrig ska bli fest för mig nuförtiden, ska alltid va nått som hindrar :( o nu jobbar jag varenda jävla helg 3 v framåt :( ledig en liten lördag ,..fyfan.. har verkligen inget liv, men snacka om att det ska bli resa till hösten!! där ska jag ta igen allt festande!

Btw, det e många som hatar mig nu, o jag vet inte vad jag gör haha :D <3 sött =P
Men det gör inget....för jag hatar dem med! :D

Lalala :D vafan händer ikväll nudå?? ....måste tänka ...o alla som känner mig vet att det aldrig blir bra när jag tänker,, så,, hmm.. det kan inte gå annat än åt skogen med det här oxå, men vafan,, det e bara o smile and wave, just smile and wave ;)

Ne nu ska jenni käka nått, känns i magen , hann ju knappt käka nått , men fick ändå lax sen, som kockarna hade sparat till lilla mig :D Tihi =)

Hej då <3

Av jennianne - 6 juli 2007 09:32



Haha denna dagen!
För det första har det regnat hela jävla dagen! När jag skulle åka till mandis vid 18.00 ungefär så spöregnade det, hurfan kunde jag glömma mitt paraply?? så jävla osmart! När jag kom till mandis så visade det sig att hon inte ägde nått paraply, o jag bara OMG hahhaa :P Så.,, det blev o gå i ösregn, hela vi va som två blöta katter, o mandis du va så söt! gahhh! =) Iaf så kom bussen o vi gick på, busschauffören sa att det va modevisning på bussen, o vi fattade ingenting bara skrattade, när vi kom på satt där en full gammal gubbe utan tröja, o sa typ att hans kläder va blöta så därför han satt där halvnaken, o han sa det till alla som gick på med hahha, dem bara "jaja" :P fatta sexig han va med sin mage :P Iaf.. så satt han där o sjöng hela resan hahha :P Sen när vi väl kom till HBG/knutan så sprang vi upp till mcdonalds för att förhoppningsvis få nått varmt i oss, så vi käkade först, vi tog en plusmeny för att vi skulle få det fina glaset :D när vi hade satt oss, kom en utländsk mamma o frågade om vi hade snott hennes glas, för att det stod bakom oss tydligen, mandis bara: ne, vi har köpt varsin plusmeny o fått våra glas här, så kollade hon så mordiskt på oss hahhaa, hon trodde verkligen att vi snott dem med hahha :P hon hade säkert inte köpt nån jävla plusmeny :P Jävla idiotmamma :P

Efter vi käkat upp ville vi ha varm choklad, så jag beställde det, så mandis kunde passa glasen haha, för det va tydligen snottetajm på g ^^ innan mig i kön stod där en uteliggare, när han gått, efter typ 10 min o.O , fyfan vad det luktade, höll på o spy ^^ men... näsan vänjer ju sig hahhaa :P iaf när vi hade suttit o käkat innan, så kollade vi på folken... alla hade paraplyn, o vi bara, fan vi måste åka o köpa ett, ville ju inte bli mer blöta än vi redan va haha :P om det nu gick :P Iaf.. uteliggaren hade ett paraply,, o när jag kom tillbaka så skrek jag typ, : "Till o med uteliggaren hade ett paraply" .. så såg jag att amanda tittade bakom mig,,, tror ni inte att han sitter där hahahaha! fyfan det va nog bland det värsta jag vatt med om, trodde inte dte va sant :P sån otur har ju bara jag haha :P

Vi var o såg "The reaping" helt jävla asläskig men skitbra, va en sån film, som man knappt fattar, men ändå va den skitbra :D fan vad man hoppade till, o jag o mandis bara satt där o frös hahha :P
när det va dags för att gå till bussen, så va en stor fet filt det enda vi kunde tänka på :P sen hade vi vatt o hittat smarties-grejj på tasty house för bara 10 spänn! så hade alla ramlat ur i hennes påse :P så hon bara vafan?? hurfan kunde dem ramla ut?? så hon stoppade i dem igen.. rätt ska va rätt, så jävla söt e hon! haha :D så skulle hon testa hur dem kunde ramla ut, så hon satte på locket o började skaka den hahha :P o efter 4 skakningar upp o ner, ramlade hälften på golvet hahhaha! fyfan vad vi skrattade hahha :D så jävla mys =)

o nu sitter jag äntligen här helt torr o varm , ska snart sova, ska upp o jobba på donken imon, fyfan ångest! pallar inte med alla jobbiga människor! lång dag imon med suck! o hela jävla helgen o.O aja ledig på tis.. får se fram emot det haha :P

ha det najjs alla!

pusspuss! <3

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards