Alla inlägg under juli 2009

Av jennianne - 29 juli 2009 21:27


Igår hade jag det verkligen jäättemysigt! När jag kom hem från jobb, skulle jag träffa Anton klockan 18, o jag va hemma 16, jag var skittrött, och orkade verkligen inte göra mig iordning, så jag fastnade vid datorn som vanligt haha, alltid en bra avkoppling, sen höll jag på att somna hela tiden haha, det var ju den dagen jag bara sovit mindre än 2 h typ , o jobbat i 8...fyfan, ingen hit precis ^^ Men jag kände att en dusch skulle ändå pigga upp mig så jag gick o duschade, sen blev det datorn igen för att jag skulle torka lite haha :D O sen till sist orkade jag göra vid mig .. O sen kom pappa och frågade om jag ville ha hamburgare. O jag tänkte, fan jag måste hinna käka med! haha, då var klockan halv 6, då jag eg skulle kört, så jag fick skicka ett mess till anton o säga att jag kom lite senare ^^ smart jag e :D Iaf, silken service jag fick! Pappa kom in med en hamburgare o jag hann o käka typ 3 tuggor, innan han kom in med nästa! Dem va inte så små heller haha , men riktigt jävla goda :) tack <3


Jag och anton hade bestämt oss för att vi skulle baka! :) Så direkt när jag kom till honom stack vi och handlade :) Vi skrev upp en handlingslista och när vi var på väg så sa han: Tog du listan? jag bara nej? han bara ne, jag hade den här haha :D Så skulle jag va lite tuff o säga att jag annars hade kunnat det utantill haha, o då ville han testa mig :/ O ja... jag klarade 4/10, jääätteduktig haha :D När vi kom hem satte vi igång, tog varannat grejs o la ner och lite krampauser ibland haha :D Riktigt jäkla goda blev dem, helt perfekta, så satte vi oss o kollade allsång på skansen med mjölk o muffins ^^ MYS! :) Så mäktiga, jag klarade bara 1,5 , illa! Fast jag ska ju ändå börja min nyttighetsperiod igen nu så det va rätt bra ändå haha :D 


Efter det bestämde vi oss för att gå ut och gå en liiiten runda haha :) Den blev rätt lång ändå, med tanke på att vi gick lite vilse haha :D Men det va ju tur att vi vände vid rätt tillfälle, men jag hade ändå velat se om vägen som vi gick på hade lett oss hem på nått sätt :P När vi kom in igen, satte vi oss o pratade o bara mös, båda höll på o somna hela tiden haha :) Klockan blev 12,  och det var dags för mig att åka hem, han följde mig ut till parkeringen och vi stod där och kramades i typ 20 min , man vill inte åka ifrån honom! :)

Jag var hemma kvart i ett, gick o la mig o somna sen jättegott, och sen gick jag upp klockan 7 idag, åkte till jobb, var skittrött på jobb, slutet var bara lidande o.O Man bara stod och kollade på klockan hela tiden haha, inte bra, o den gick ju SÅ sakta! Sen kom Sandra o Simon, Sandra skulle börja jobba 4 när jag slutatde, såklart :/ O Simons övertalningsförmåga.. slutar aldrig förvåna mig haha, hans skjuts skulle komma tjugo minuter senare så han övertalade mig o stanna o vänta! Gah haha :D När jag kom hem, var jag typ helt förstörd gick in o la mig o sov haha, mamma kom in o väckte mig för att hon va orolig att jag inte skulle kunna sova senare haha, det hade hon rätt i så jag tackade så mycket o gick upp o städade mitt rum haha :D 

Nu blir det nog läggdags snart, helt seg!


Puss.

Av jennianne - 28 juli 2009 16:43


Vad har då hänt idag .. kom hem från Anton vid  4 på natten (som vanligt) e nog lite vår tid ^^ haha, bara det att jag skulle upp halv 7, GRATTIS! hahha, sen att jag inte kunde sova förren halv 5 haha, eftersom bilresan gjorde mig pigg, men idag på jobb var jag inte lika pigg haha :D Fast det gick rätt bra o jobba ändå, va lite trögare än vanligt bara ^^ Märktes när det va dags o sluta för gjorde fel grillar o skit,fick stå med sara i köket iaf <3 hihi :)


Igår med Anton , skiiitmysigt <3 Satt o kollade alladin haha :D Sen rätt som det är säger han att han har en present till mig .. jag bara hm.. vadå? haha :D Så när vi träffats innan har vi gått o kollat in i en leksaksaffär, så frågade han mig vad jag helst skulle vilja ha av alla sakerna som fanns där haha, så sa jag en grå katt-gosdjur med en rosett :) Nästa gång vi gick dit, va katten borta, o jag bara aaw nån har tagit den :/ haha :D O Anton rörde inte en min haha, fattar inte :P Rätt som det är öppnar han garderoben och tar ut samma katt haha :D Jag blev som barn på nytt! haha, men va så gulligt haha :D den sitter här hos mig nu haha ;D Skiiitsöt, precis som anton :D 

 Innan jag skulle dra hem bestämde vi oss för att träffas idag med och att vi skulle baka :D Så kollade vi i hans kakbok, så hittade vi muffins! Så det blir vad som händer idag :D Får väl se hur många vi kan käka, vi brukar inte kunna käka så mycke inför varandra haha, fattar inte men ja.. så e det haha :D 


Ne, nu ska jag typ dra om en halvtimme, o jag har inte hunnit sova nått, för jag kom precis hem från jobb o duschen, så kommer nog inte va så social ikväll haha :D Så,, får nog ta o torka håret nu, tar ju lite tid :/


Puss.

Av jennianne - 26 juli 2009 20:05


Jadu, jag vet inte var jag ska börja haha :)

Igår blev det helsingborgsfestivalen med Linda, blev aldrig att vi träffade Sandra , men var nog lika bra.. hon hade nog roligare med sina kompisar :) men saknade henne som fan!

Jag o Linda förfestade hos henne, och det var planerat att vi skulle komma hem på nått sätt o sen sova hos henne. När vi kom till hbg-festivalen gick vi o mötte Lindas "ragg" på Dickens, o jag var inte riktigt på g med det haha, för när vi väl kom in på Dickens så var där bara typ gamlingar, o sen fanns där ingen plats o sitta på med deras gäng, plus att det tog 100 år innan dem ens hälsade på mig haha, så kände mig inte SÅ välkommen precis, så jag sa till Linda att jag skulle försöka leta upp Sandra o Anton, så där gick jag själv ute i ösregn, sjyyst! :D Jag ringde till Sandra och hon va med simon + alla andra så jag ville inte störa där, + att jag redan sagt till Anton att vi skulle mötas nånstans, så jag gick o ställde mig i en lång jävla tivolikö, o försökte smsa, men messen kom inte fram, sjukt störigt.. precis innan jag kände att nån ryckte tag i armen så såg jag ett mess från Anton "haha kommer nog aldrig hitta dig, var är du?" hahha, jag bara undrar hurfan han kunde se mig i den feta kön haha, men ja.. jag hoppade ur den, o vi gick typ, smsade med Linda om var hon var nånstans, o sen tog jag o Anton varsin äcklig öl i öltältet haha :D Vid hampan bestämde vi att vi skulle möta Linda, där kom hon med hela hans gäng, o frågade om hon fick sova över hos honom.. första tanken va nog.. "men jag då!?" hahha, men samtidigt ville jag inte förstöra för henne, så jag gick klart med på det.. Lindas syrra och hennes kompisar skulle tydligen ta en taxi o sova hos Linda så då kunde jag åkt med, men hon svarade aldrig när jag ringde så jag kände hur min panik bara steg o steg ... ville lixom inte betala en taxi till ä-holm helt sj, ganska dyrt :S Sen e det sjukt läskigt med. Sen kom Anton med "du kan ju alltid sova hos mig om du vill?" O jag bara sken upp, kan jag verkligen det? hahha :D det va skönt, bara det att mina linsgrejer låg kvar hos linda.. så fick nanna med linserna på , mycket mysigt dagen efter ^^ Sen fick jag ringa mina föräldrar vid 8, o fråga om dem kunde hämta mig i hbg istället för ä-holm haha, snälla som dem är <3


O jag o Anton hade skitkul som vanligt! Körde sidopussar pga munsåret haha :D Sen testade vi även med plåster haha, han tog ett o jag två? hahah, inte så najs haha :D Men nu e det snart borta iaf :) När vi har träffats har vi alltid legat o kollat upp i taket o frågat en massa frågor om varandra, så har jag en fråga som jag inte kommer ihåg haha, har verkligen ingen aning :) Så sa han att han hade en och blev tyst ett tag, jag bara.. ja, men vilken dådå? :) Han bara, e vi ihop? Jag bara ehm ja, det tycker jag hahha, svår fråga , men jag tycker om han jättemycket :) Sen låg vi kvar i sängen tills det va dags för min pappa o hämta mig. Blev en rolig kväll ändå, o det va jääättesnällt att jag fick sova hos honom haha :D vet fan inte vad jag skulle gjort, jag hade säkert gått hem lr nått, får lätt sånna ideer när jag druckit haha :D

Imorron jobbar jag 11-20 efter det blir det nog att jag åker hem till Anton, fresh! :D


Ne, dags o duscha!

Bye! 

Av jennianne - 24 juli 2009 22:17


Uhh vet inte vad jag ska säga om denna dagen, bara jag tänker på den gör den mig sjukt irriterad :P

Vill inte snacka skit om nån/några men vafan! Är man på jobbet ska man fan jobba o inte snacka som linus sa ^^ Stängningen gjorde jag typ helt själv .. o vi va 4 st ... det störiga är när man säger till folk vad dem kan göra och sen lyssnar dem inte .. GAH .

Men jag tyckte iaf stängningen blev fin :) Nöjd med min insats haha :D

När jag kom till jobb idag så va både combon och kaffemaskinen sönder .. bara dem sakerna, gjorde så det blev en skitdag också haha, men chefen kom o fick rätt på den, så kom där en kaffemaskinsman o fixade kaffemaskinen :P Så det funkade efter några timmar, sen frågade Rasha mig vad dem små silvriga grejerna till combon tagit vägen, o jag sa att jag lagt dem i en mugg, och att nån isf kunde ha slängt dem.. o alla fick panik haha, bara ner o gräva i papperskorgarna haha, MYS! Jag tog den ena o Nina den andra haha, efter jag sagt till Rasha att jag inte hittade dem så stod muggen med dem nästan precis bredvid henne hahha :D Sköööönt, hade gått illa om vi inte hittat dem , värda maaassa :D 


Annars så stod jag lite i kassan o backade o va i pommesen under dagen efter klockan 5 började jag förstänga o gjorde det till 8, annars hade vi ALDRIG kommit hem! Så på stängningen fanns det inte sådär jättemycket att diska o sånt kvar så det va ju skönt iaf :)

Awwe, pappa e så söt! Så pratade vi om att man kunde dricka sånna drickyoggis som mellanmål/lunch på jobb, så sa jag att det skulle blitt jävligt dyrt om jag skulle köpa en varje dag, så kom han in här precis o sa att han hade köpt nårra , snääälle :D 


Imorgon är jag ledig :D Ska bli sjukt skönt! Blir helsingborgsfestival med Linda o Sandra :) Ska först till linda o käka o dricka lite, sen drar vi till sandra nångång vid 18-tiden när hon slutat jobba :) Fast... mitt munsår e fortfarande kvar :/ Fast inte så stort så kan leva med det :D Finns ju smink ^^ Underbart! :)


Segefredag .. funderar på o spela wii active, men har fortfarande lite träningsvärk sen igår när jag spelade med anne haha , men det e så sjukt skoj :) Får nog bli det, känner för o svettas lite! haha :D 


Pusshaaaaj.

Av jennianne - 22 juli 2009 12:50


Wohoo var o såg Ice Age 3 igår , så uppspelt jag va! Precis som ett litet barn hahha :D Ja.. det va ju nästan vi o barnen i salongen ^^ Som jag längtat efter att få se den filmen, fast blev liiite puttebesviken, handlingen va inte så bra haha :D Men rolig va den iaf :)

O jag o mitt munsår, så sjukt jobbigt haha :D Anton bara, men det syns inte , jag bara hmm.. jo hahah :D

Fast han hade oxå ett handikapp , han va snuvig som sören! Så det blev att när han skulle snyta sig så kollade jag till min mun i spegeln haha :D PERFEKT! haha :D

Tack Anton för du vill se den med mig! hihi.


Men mitt munsår har faktiskt gått ner nu :D Lite iaf ... hoppas jättemycket att den går bort till helgen :( Tradigt som fan annars!


Börjar jobba klockan 4 idag med, sjukt segt o bara sitta o vänta! Men tänkte att jag skulle hälsa på dammsugaren lite som inte vatt framme på typ nårra månader ^^

Tiden går sjukt slött oxå,, jag vill bara börja jobba så jag kan sluta igen!

Hm.


:O

Av jennianne - 20 juli 2009 12:02


Nu skriver jag för att jag inte har ett skit o göra! haha :D

Börjar inte jobba förren kl 16 .. så sitter i pyjamas o e lagom snygg med min läpp :D Att den aldrig kan gå bort :( Jag o Anton skulle träffats igår men jag ville inte pga läppen haha :D Men jag gick med på att vi skulle på bio imon o se ice age :D Han vill eg inte se den men jag mutade honom för ett tag sen haha :D Så känner mig inte så elak + att det va hans ide , vill eg inte visa mig för nån, för det ser riktigt äckligt ut asså uh.


Fyfan vad skönt när det väl e borta! Jag ska aldrig ta mina läppar för givet, ALDRIG! haha :D

Måste iväg o köpa fler plåster med, innan man fick till det fint på läppen gick där kanske 3 st! hahha, av 100 har jag typ 4 kvar :O hahah, men det e ju jag i ett nötskal osså, jag ska alltid ha så jäkla bråttom! Men ja.. det e bara o vänta för mig .. sviiiiider!


Fyfan nästa månad måste jag leva snålt! Lr ja.. spara lite av pengarna haha, börjar dra ihop sig lite till bartenderkusen i Thailand, o jag har ändå 20 000 kvar o betala när jag e där nere haha :D Sen ska jag helst ha 10 000 ca till fickpengar . så ja.. 30 000 yeeeah hahaha :D så, nu e det slut med onödigt spenderande, nu e det spara, spara, spara! tråk, tråk, tråk!

Kommer gå skiiiitbra :O Noooot . 

Av jennianne - 19 juli 2009 20:06

<3

Av jennianne - 18 juli 2009 20:17


GRATTIS till min älsklingssandra som fyller 21 år idag! <3

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards