Alla inlägg under april 2008

Av jennianne - 28 april 2008 20:53



Älskar dig Kenny <3 

Av jennianne - 27 april 2008 20:10



Hata lönehelger! Precis varenda jävel ska käka på mcdonalds ^^

Men det gulligaste med jobbet e nog alla små barn *tihi ! När föräldrarna står bredvid dem o ber dem att lämna fram pengen till flickan haha :D Osså när dem ska ha växel tillbaka, så ger man pengarna till ungen o ungen blir skitglad :D

Då e det skoj o jobba :D Men när det kommer sånna jävlar som har skitbråttom o stressar fram en lång beställning , lr som det hänt tusentals ggr idag!, dem beställer ett happy meal, men.... dem säger bara drickan? Sen ska dem på en helt ny meny? Då blir jag lite sur :P Så då brukar jag säga lite halvsurt att vi ska ta en meny i taget ;) Men vafan tror dem? :P


Eller när dem betalt, osså säger dem att dem ångrar sig!! ÅÅhh finns nog inte mycke som e värre haha! -ÅTERKÖÖÖÖP!


slutade 4 idag :) Precis lagom tyckte jag :) Fanns ingen paus alls, kom folk precis HELA tiden! Men bra för donken ju, sålde tydligen 2000 över det vi skulle sälja så ^^

Skitjobbigt nu, sidan som visar schema e off, funkar inte, så man måste komma på att kolla dag för dag på jobb :P Men dem sa att den skulle funka klockan 18 idag , men dem ljög :/

lite beroende av den sidan faktiskt :)

Haha när jag kom hem, så va det jättevarmt o skönt väder :) Det första jag sa till mamma va om hon ville följa med på promenad hahah, o hon känner sig alltid så tvungen ^^ Eftersom hon känner att hon måste för sin egen skull haha :D Så satt hon på altanen o drack vin i lugn o ro hahha, som hon höll på när vi va ute o gick ;) -"nu kunde jag suttit med mitt vin" hahha, skitsöt :) Jag tvingade ju inte henne ;) Bara frågade henne sådär 3-4 ggr (a)


Ne, om man skulle glo lite på tv :) Peace!*



Av jennianne - 26 april 2008 09:40



Haha asså! Ni vet den där dove-lotionen, den som det e lite brun utan sol i?

Jag o mamma har testat den flera gånger utan resultat, så rakade jag benen igår (vem bryr sig [?]) ^^ Iaf, så smörje jag in dem lite ojämt med den, eftersom jag tänkte att det va vanlig kräm ^^ När jag vaknade i morse hade jag ojämna bruna ben! bara wtf!? Ser jättefult ut haha ;D Men... nu vet jag iaf att den funkar.. konstigt nog :P Helt skumt att det funkar nu o inte innan haha :D

Men men haha =) Idag ska jag få träffa Ronald Mcdonald, han kommer till jobb o leker med barnen muwhaha! Fast hmm.. e rätt rädd för han ^^ han ser sjukt läskig ut ;D

:/

Av jennianne - 25 april 2008 22:16



Uhh känner mig jätteirriterad o sur o.O Men jag vet inte på vad!

Vill inte känna såhär :(

Av jennianne - 25 april 2008 12:44



Precis vatt ute på en 1-timmes promenad :) Så jävla skönt!

Jag o min ipod <3

Det jävligaste med sommaren e alla kryp! När jag va ute o gick så kom där en massa flugor mot mig! (Kan ju va för att jag luktade illa med, vem vet, flugor lär ju dras till sånt) hahha :D Som tur va hade jag mina stora "jag e en fluga - solbrillor" som tog emot alla, men det värsta va att man måste ju hålla munnen stängd med, o som idag så va jag lite täppt i näsan, så kunde inte andas så bra med den haha, så jag fick ta korta andetag för att dem inte skulle komma in i munnen hhaha :D Nefyfan ! Sånna svarta "streck" finns ju överallt, så jävla äckliga e dem :D I går satt jag ute på altanen med mamma o käkade Kellogs Special K (reklam) ^^ Så flög där en geting över mig .. tror du inte den bajsade på min tallrik? hahahhaha! Så jävla nasty! Jag bara frågade mamma vad det va för nått, för hon såg oxå att det damp ner nått i mjölken ^^ Hon bara sa att det va bajs :/ Sen gick jag in hahha!

Gillar inte getingar! :)


Nu ska man börja jobba klockan 17, jag kommer va skitseg då haha :D Men sandra jobbar ju ;) Sen efter stängning kommer Kenny iihhi :D


O våra bästa år nu, måste dra! Peace! ^^

Av jennianne - 24 april 2008 12:40



Vet ni vad det e för dag imorron?  ;)

LÖN!!

Jenni kan börja leva igen! ^^ 

Av jennianne - 23 april 2008 22:23



Nu vet man att det e sommar <3


Hjalle & Heavy - Tuttar överallt ^^

Av jennianne - 23 april 2008 22:12



Idag har det vatt en härlig dag! :) Iof har jag jobbat preciis hela dagen, men skit i de! Haha :D Bara jobbigt när man skulle börja, va så vaarmt o skönt ute :) Men aslite o göra o roliga människor som fattar ens humor, kan det bli bättre :D Me like you! <3


Kenny bara dissar mig haha :D Inte hört av sig på HEELA dagen, vafan e detta? ;) (hoppas han läser) Muwhaha, fast jag vet vad han gör.. men vafan ändå ;) Men ja... jag väntar ;) E inte den som e den haha :D Saknar han bajsmycke bara :/ Blöö!


Haha diggar Ugglas nya ;) <3

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards