Alla inlägg under juni 2008

...

Av jennianne - 30 juni 2008 21:17



Jag tror ändå det va Cliff som snodde 500-lappen :( 

:D

Av jennianne - 29 juni 2008 23:57



Miihhii :D

Jag slipper stängning imon! *sjunger*

Cliff jobbar....men han ska ändå sluta snart *jiiihaaa!

Jag e trött...

Av jennianne - 27 juni 2008 15:35



Cliff ska sluta den 14 juli !!

Jag räknar ner (a)

18 dagar kvar! :)

Av jennianne - 26 juni 2008 00:39



Började med att jag kom till jobb, möttes av Nina, som sa att hon skulle hämta uppsägelsepapper till Cliff hhah, som vi hurrade ;P Så.. nu slipper man snart honom för gott , kan livet bli mer underbart! :)

Sen frågade Sandra om vi inte kunde gå på bio, tänkte se Mamma Mia,, men .. hahha när vi kom dit så gick den inte, visade sig att den inte ens hade haft premiär hahahha! Vi e så smarta <3 Tar allt för givet :)

Så, det blev att vi glodde på "jiddra inte med Zohan" Så jävla najjs! Rickie hade sagt att han oxå skulle se den, men han sa inte när, o utanför sa jag det till sandra, tror ni inte när vi kommer in att han står där med sin flickvän? hahah, skumt! ;D


Men fyfan vilken rolig film , inte skrattat så mycke på länge, älskar skrattanfall där man inte kan sluta skratta hahah ;D

Karin kom o handlade av mig på donken, blev lite paff :) Fast det blir man alltid när det e nån man känner ;P Bara..dig känner jag? ;D


Nefan nu ska jag nanna :)


Posshaj!

Av jennianne - 24 juni 2008 21:24



Idag va jag på Väla lite innan jag började eftersom jag skulle träffa Carolina <3 O gå lite där med henne :) När hon kom så visade det sig att vi hade tagit på oss likadana kläder haha :D Helt sjukt, båda hade samma tanke, blåste lite ute sen ville vi visa benen lite med haha, så det blev den långa hoodtröjan ;P Som vi garvade när vi såg varandra haha :D Men hon hade en scarfs, så det syntes inte SÅ mycke iaf haha :D


Va ju så orolig för att jag skulle stänga med Cliff, men när jag kom dit o skulle börja , så skulle han inte jobba idag!! Fatta glad jag blev :D Sådär mycke folk, så tiden gick snabbt :) Så slipper jag stängning imon :D Men jag slipper inte Cliff :( *böla*


Men men... nu ska jag gå o gräva ner mig nånstans :D


Bye! 

Av jennianne - 23 juni 2008 21:38



Jag hatar Cliff !

Av jennianne - 18 juni 2008 19:23



Som jag ska blotta mig nu haha! have fun!


63 saker du kanske inte visste:


1. Fullständigt namn: Jennianne Gustavsson ( tänker inte säga mitt mellannamn, så jävla fult ^^ )

2. Exakt ålder: 20, palla säga exakt ;P

3. Var bor du: I ett hus

4. Bor tillsammans med: Mamma och Pappa <3

5. Husdjur: En katt som heter Sebbe <3

6. Färg på ditt hus: Gult

7. Klass: Går inte i skola ;P

8. Vilket år tog du studenten: 2006

9. Något jobb: Mcdonald's

10. När ska du sova ikväll: Hmm vet inte, kanske 00-01?

11. Duschat idag: Ne har faktiskt inte det haha, tänkte göra det imon ;)

12. Kramat någon idag: Jajjemen!

13. Pussat någon idag: Jajjemen!

14. Vad har du ätit idag: Uhm.. potatis? ^^

15. Dagens klädsel: Har haft jobbekläderna, nu sitter jag i en sliten ful pyjamas :D, men skön e den ;P

16. Dagens smink: Foundation, mascara, eyeliner (flytande och penna), rouge, puder <3

17. Dagens sötnos: Lätt Kenny <3

18. Dagens roligaste: Haha jag o sandra T frågade Cliff på jobb hur det gick med hans flickvän, han svarade : FÖR BRA! hahhahahah! Fan vad vi garvade ^^

19. Har du många vänner: Tillräckligt <3

20. Hur många har du kysst: Uhm.. vet inte :)

21. Vem kramade du senast: Kenny <3

22. Hur många har varit otrogna med dig: Inga

23. Har du pojk/Flickvän: Jajjemen! <3

24. Vem pratade du i telefon med senast: Sandra <3

25. Vem fick du sms ifrån senast: Kenny <3

26. Vad stod där: Haha kan jag inte säga, barnförbjudet ;D


Favorit :


27. Film: Ingen aning, finns många :)

28. Låt: Finns många där med, det ändras var dag! :D

29. Mat: Det mamma lagar ;P

30. Drink: Cosmopolitan

31. Färg: Blå, rosa

32. Stad: Ingen aning

33. Land: Sverige?

34. Ämne i skolan: Hmm.. va nog psykologi =)

35. År: 1987 när jag föddes hahaha! *Geek


Senaste :


36. Personen du tänkte på: Kenny o Sandra <3

37. Personen du kysste: Kenny, i personalrummet..hett ;) <3

38. Gången du spydde: Va hos Stefan efter en fest på hans toalett *Goodie!

39. Gången du grät: Hmm.. nångång förra veckan kanske :P

40. Pizzan du åt: Ingen aning :P

41. Gången du va i Göteborg: Hm.. förr förra året kanske, jag vet inte, e aldrig där ;D

42. Gången du var i Stockholm: När jag skulle hälsa på Karin när hon bodde där, va ett tag sen nu :P

43. Gången du var full: Hmm.. va ett tag sen jag va "jättefull" festar inte så mycke nuförtiden o.O

44. Gången du var hög: Haha never been there!

45. Personen som såg dig gråta: Kenny :)


Antingen lr :


46. Svart lr Vitt: Båda!

47. Ut och festa lr hemma och mysa: Båda!

48. Tv-spel lr Data-spel: Tv-spel

49. Singel lr Upptagen: Upptagen

50. Hångel lr Puss: Båda!

51. Lunarstorm, Helgon lr Playahead: Lunar

52. Ragga lr bli uppraggad: Bli uppraggad

53. Big brother lr Paradise Hotel: Båda!

54. Svart lr blont hår: Blont! <3

55. Blåa lr bruna ögon: Blåa <3 Måste skaffa blåa linser iihh! <3

56. Choklad lr Lakris: CHOKLAD!

57. Göteborg lr Stockholm: Inget av dem

58. Högerhänt lr vänsterhänt: Höger

59. Coca cola lr Fanta: Coca cola

60. Pizza lr Kebab: Pizza

61. Randligt lr Prickigt: Inget av dem

62. Älska lr älskas: Båda!

63. Leva lr dö: Vet inte, ibland kan det va skönt o bara dö haha! Men annars röstar jag för att leva ;P

<3

Av jennianne - 16 juni 2008 19:08



Jenni <3 Kenny = sant !!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards